1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Ram Alicam Sorum var
Gönderilme zamanı: 17 Şub 2011, 14:17
gönderen hastakinq
S.a arkadaşlarim - abilerim ram hakkinda bir sorum olucak .
Şimdi pc'm toplama .
Ram 512 MB .
Ekran Karti Nvidia 512 MB .
Harddisk 80 MB Samsung .
Ana kart : Asus .
Cd - Disket Sürücü Yok .
İşlemci : AMD Sempron 3200+ 1.80 GHz .
Re: Ram Alicam Sorum var
Gönderilme zamanı: 17 Şub 2011, 14:21
gönderen velociraptor
soru nedir
Re: Ram Alicam Sorum var
Gönderilme zamanı: 17 Şub 2011, 14:22
gönderen hastakinq
Soruyu yazmayi unutmuşum k.bakmayin :D
Sorum su 2 gb ram alicam . 512 mb yi çikarcam . Sizde Pc'm hizlanirmi yoksa işlemci kaldirmazda pc dahada mi kasar ?
Re: Ram Alicam Sorum var
Gönderilme zamanı: 17 Şub 2011, 14:25
gönderen velociraptor
islemci ile bir alakasi yok anakartin 2 GB i destekliyorsa (ki destekliyordur) tak derim
Re: Ram Alicam Sorum var
Gönderilme zamanı: 17 Şub 2011, 14:28
gönderen hastakinq
Saolun Hocam . Buralarda yakin bi pc ciden alicam onada sorarim . Cevap için teşekkürler .