1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor
Gönderilme zamanı: 04 Şub 2011, 05:05
gönderen timucinemrah
Arkadaşlar geçen windows 7 ye x64 için progdvb v6.51.6 yı kurdum herbişeyini kurdum ama diseqleri görmüyür diseq görmediği için de kanallr yok diyor ama eski sürümü çalıştırıyor eski sürümdede kanalllrda takılma oluyor anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Re: x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor
Gönderilme zamanı: 04 Şub 2011, 10:52
gönderen burak_dalkir
- netframwork leri kontrol et
- direct c ni kontrol et.
- 64bit lik driver ını kontrol et
- 3d sınamasını kontrol et.
Re: x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2011, 02:33
gönderen timucinemrah
zaten hepsi kontrol edildi öle olmasa yeni çıkan oyunların hepsini oynayamazdım.
Re: x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2011, 14:52
gönderen turkaziza
dvbdreamı dene birde progdvb yeni sürümlerde herkes aynı sorunlarla karşılaşıyor....
dvbdream hakkında ayrıntılar:
http://www.truydu.com/dvb-player/dvbdream/
ayarlar videolu anlatım
http://blip.tv/file/get/Skystar2-DVBOyn ... lar860.flv
SS2 4.6.0 Sürücü:
http://www.technisat-daun.de/download/s ... s_6998.zip