Win 7'yi hangi yöntemle yükleyeyim?
Gönderilme zamanı: 27 Oca 2011, 15:05
Arkadaşlar TOSHIBA A200-1BP notebook'a Win 7 kurayım diyorum.
2008 de orijinal VISTA Home Premium yüklü olarak almıştım.
160 GB HD.yi ikiye böldüm. "C" de işletim sistemi var. "D" de yedekler var.
Aslında pek bir sorunum yok. Ama PC de Win7 Ultimate kurulu. XP Prof SP3 ten geçiş yaptım. Ethernet sorunu vardı ama buradaki arkadaşların yardımıyla sanırım onu da çözdük.
Size sorularım:
1) Notebookta düzgün çalışan orijinal VISTA üzerine mi upgrade edeyim?
VISTA SP2 yüklü ve temiz vaziyette. Veya baştan W7 kurulumu mu yapayım?
2) HD te bir partisyon daha oluşturup W7 yi 2. işletim sistemi olarak mı kurayım?
3) Diyelim ki direkt "C" deki VISTA üstüne kurduğum Win7, sorun çıkardı, Acronisle yedeğini alıp "D" ye koyduğum VISTA'lı imajı, Win7 ye kuracağım Acronisi Win7 açıkken çalıştırarak ya da açılışta ilk sırayı DVD'ye verip boot CD'sin den çalıştırarak Win7 üzerine geri yükleyebilir miyiz?
4) PC'de soruna yol açan bendeki Win7 yerine buradaki 32/64 bit Win 7 lerden hangisini yüklememi tavsiye edersiniz? Eklentisiz olmasını tercih ederim.
Teşekkürler.
2008 de orijinal VISTA Home Premium yüklü olarak almıştım.
160 GB HD.yi ikiye böldüm. "C" de işletim sistemi var. "D" de yedekler var.
Aslında pek bir sorunum yok. Ama PC de Win7 Ultimate kurulu. XP Prof SP3 ten geçiş yaptım. Ethernet sorunu vardı ama buradaki arkadaşların yardımıyla sanırım onu da çözdük.
Size sorularım:
1) Notebookta düzgün çalışan orijinal VISTA üzerine mi upgrade edeyim?
VISTA SP2 yüklü ve temiz vaziyette. Veya baştan W7 kurulumu mu yapayım?
2) HD te bir partisyon daha oluşturup W7 yi 2. işletim sistemi olarak mı kurayım?
3) Diyelim ki direkt "C" deki VISTA üstüne kurduğum Win7, sorun çıkardı, Acronisle yedeğini alıp "D" ye koyduğum VISTA'lı imajı, Win7 ye kuracağım Acronisi Win7 açıkken çalıştırarak ya da açılışta ilk sırayı DVD'ye verip boot CD'sin den çalıştırarak Win7 üzerine geri yükleyebilir miyiz?
4) PC'de soruna yol açan bendeki Win7 yerine buradaki 32/64 bit Win 7 lerden hangisini yüklememi tavsiye edersiniz? Eklentisiz olmasını tercih ederim.
Teşekkürler.