1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Erkekliğin düşmanı içki!

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2011, 21:45
gönderen %TuNcAy%
Resim


Bira erkeklerin en büyük belalısı çıktı.

Londra'daki King's College'ın araştırmasına göre; bira içerdiği östrojen nedeniyle erkeklerin sperm kalitesini düşürüyor ve döllenme yeteneğini azaltıyor.

Araştırmacılar, aşırı miktarda bira tüketiminin kısırlığa yol açtığını söylüyor.

Re: Erkekliğin düşmanı içki!

Gönderilme zamanı: 10 Oca 2011, 23:43
gönderen velociraptor
bunu bana en son Rus asili fitness hocam diyordu , hangi ickiyi icersen ic bira icme , erkekligi öldürüyor diyordu , adam hakliymis

Re: Erkekliğin düşmanı içki!

Gönderilme zamanı: 11 Oca 2011, 20:03
gönderen ney_bey
24 senedir ispirto hariç ne olduysa ayırt etmeden içtim hatta kolanyalı çay bile ALLAH a şükür bir sorun yok :D

Re: Erkekliğin düşmanı içki!

Gönderilme zamanı: 11 Oca 2011, 20:18
gönderen %TuNcAy%
Abi sen genede dikkat et. Her sey bir anda olabilir.

Re: Erkekliğin düşmanı içki!

Gönderilme zamanı: 11 Oca 2011, 20:25
gönderen ney_bey
on yıl marmaris de kaldım birgün bile eve ayık gittiğimi hatırlamam tabiki şimdilerde o kadar değil ama durmak yok yola devam ,

tabiki yazılanlarda haklılık payı mutlaka vardır amma velakin atalarımın bir lafı vardır bilirsiniz bana bişey olmaz :D