1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2011, 17:49
gönderen loveme
Codec problemimi çözebilecek yazılım ya da bir düzenleme var mı?
teşekkürler

Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2011, 17:57
gönderen burak_dalkir
daha öncede birisi sormuştu ama nerde onu bulamadım. k-lite codec kurmayı denediniz mi?

Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor

Gönderilme zamanı: 05 Oca 2011, 17:34
gönderen loveme
denemedim.Bulabilirseniz ekler misiniz?
teşekkürler

Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor

Gönderilme zamanı: 05 Oca 2011, 17:56
gönderen burak_dalkir
zaten ücretsiz bu. aşağıdan indirebilirsiniz

Kod: Tümünü seç

http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=6103&s=775

Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor

Gönderilme zamanı: 25 Oca 2011, 20:03
gönderen turkaziza
codec paketleri video oynatmada yardımcı olabilirler fakat elimizde bozuk ve tam inmemiş videolarımız varsa bu konuda codecleri kendi içinde barındıran yazılımlar imdadımıza yetişiyor.başarılı bulduğum birkaç programın indirme adresini veriyorum.
http://cdn.pandora.tv/KMP/Download/kmp.exe (kmplayer) ***** (xp de üstüne tanımam)
http://download.videolan.org/pub/videol ... -win32.exe (vlc player)****
http://download3.bsplayer.com/download_ ... php?type=1 (bsplayer)***
ftp://majorgeeks.mirror.internode.on.ne ... NSETUP.EXE (gom player)***