1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

"Bağlantıyı Kes" Kısayolu

Gönderilme zamanı: 01 Nis 2007, 13:01
gönderen spectacuLar
ADSL baglantınızı masaüstü üzerinde olusturacagınız kısayol ile kesebilirsiniz...


Masaüstünde sag tıklayarak yeni bir kısayol olusturun ve karsınıza çıkan satıra asagıdakini yazın;

Kod: Tümünü seç

C:\WINDOWS\system32\rasdial.exe
/disconnect
Eger olusan kısayol'a "Kısayol Tusu" eklemek istiyorsanız, asagıdaki yolu izleyin.

Kısayol'a sag tıklayın.Ardından özellikler'e girerek ,kısayol sekmesine geçin.Kısayol Tusu bölümünden herhangi bir tus atayabilirsiniz.

alıntıdır..

Gönderilme zamanı: 01 Nis 2007, 17:58
gönderen mavigece
tabi arkdaslar bu USB ile baglananlar için geçerlidir...

Gönderilme zamanı: 01 Nis 2007, 18:17
gönderen Kripteks®
komedi ya