"Bağlantıyı Kes" Kısayolu
Gönderilme zamanı: 01 Nis 2007, 13:01
ADSL baglantınızı masaüstü üzerinde olusturacagınız kısayol ile kesebilirsiniz...
Masaüstünde sag tıklayarak yeni bir kısayol olusturun ve karsınıza çıkan satıra asagıdakini yazın;
Eger olusan kısayol'a "Kısayol Tusu" eklemek istiyorsanız, asagıdaki yolu izleyin.
Kısayol'a sag tıklayın.Ardından özellikler'e girerek ,kısayol sekmesine geçin.Kısayol Tusu bölümünden herhangi bir tus atayabilirsiniz.
alıntıdır..
Masaüstünde sag tıklayarak yeni bir kısayol olusturun ve karsınıza çıkan satıra asagıdakini yazın;
Kod: Tümünü seç
C:\WINDOWS\system32\rasdial.exe
/disconnectKısayol'a sag tıklayın.Ardından özellikler'e girerek ,kısayol sekmesine geçin.Kısayol Tusu bölümünden herhangi bir tus atayabilirsiniz.
alıntıdır..