1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Masa üstü ikonlari dağılıyor - Çözüldü

Gönderilme zamanı: 21 Ara 2010, 08:07
gönderen velociraptor
Resim

Sorun:
Laptop'u her prezantasyon cihazina takıp çıkardığımda arada çözünürlük değişti için masa üstü ikonları darma dağın oluyor "Auto Arrange" kullanmıyorum. Bunu nasıl çözebilirim ? .. Şu Virtual Desktop programları tek çaremidir ? ( Bir iki tane kurdum denedim ama beceremedim bür türlü )

Cözüm:
Asagidaki yazilim bu sorununuzu cözecektir:
http://www.stardock.com/products/fences/

ALINTIDIR

Re: Masa üstü ikonlari dagiliyor

Gönderilme zamanı: 06 Ağu 2013, 22:40
gönderen mavigece
Programı windows 7 de kullandım. Gerçekten harika bir program. windows 8.1 de de kurdum kullandım. fakat şuanda bir problem var. masaüstündeki hiç bir ikonu hareket ettiremiyorsun. kilitliyor komple.

Kayıt defterinde sizce nerededir masaüstü ikonlarının kilitlendiği ayar ? bilen var mı?