1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2010, 21:27
gönderen tuul
Merhaba kardeslerim ve moderetorler :) .Simdi bana DLE ne?
ne ise yarar?
nasil kullanilir?
Bi guzel anlatin!(Resimli olsa minnetar olarim)
Simdiden Tesekkurler!!!

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2010, 02:42
gönderen velociraptor
DLE , cms dir (Content management system) yani icerik yönetim sistemi yani hazir site de diyebiliriz , ne yazikki DLE sadece Rusca dil destegi olan kaynaklari dahi Rusca olan bir sistem o nedenle Ruscaniz varsa rus kaynaklarini arastirin derim

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2010, 09:35
gönderen tuul
tamam Rusca az-cok varimdi simdi bakarim
ve anladigim kadariyla wordpress,joomla gibi bi sey???

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2010, 13:31
gönderen velociraptor
aynen öyle

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2010, 20:41
gönderen tuul
kardes simdi ben onu yukledim ve onun kurulumunda install.php <-- yazanda error veriyor simdi ne yapcam?
COzumm

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2010, 21:21
gönderen velociraptor
normalde hata vermemesi gerek indirdigniz dosya hatali olabilir , baska bir yerden indirip deneyin

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 15 Ara 2010, 14:04
gönderen tuul
kardes yanlis yok ama arastirdim wampserver-den de ola bilir dediler simdi bana ayri localhost progami linki vere bilirmisiniz?

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 15 Ara 2010, 14:19
gönderen velociraptor

Re: Data Life Engine ???

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2010, 14:56
gönderen tuul
saolasin kardes yardimci oldun