1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

phpMyFAQ kurulumu nasıl oluyor?

Gönderilme zamanı: 24 Kas 2010, 18:33
gönderen Mendenn
Resim

Kod: Tümünü seç

http://www.phpmyfaq.de/download.php
sitesinden indiriyoruz ve rar yada zip tn çıkarıp hostumuza atıyoruz ( sanal yada gerçek).

Kod: Tümünü seç

http://127.0.0.1/install/setup.php
Siz gerçek hosta kuracak iseniz değerlerinizi ona göre girin.
ama Localhost kısmının değişeceğini sanmıyorum.

SQL yazan yerler: Veritabanı (database) in kullanıcı adı ve şifresi ona göre doldurun.
Defalut Language kısından Turkish i seçtim. kurulum tamalanınca ara yüz Türkçe olacak.

Resim

Kendinize göre forum için yönetici adı ve şifresi oluşturun. ( Tavsiye gelişen teknoloji karşısında kısa şifre kullanmamanız , içinde harfte olsun ve en az 11 hane olsun)

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Aslında kurulum bitti. ama ben forumu doldurmak istiyorum. Yazılımcı destek olmak istiyorum der iseniz. ( ben her zaman destek olmaktan yanayım ve dolduruyorum.)


Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Yazan: Mendenn

Re: phpMyFAQ kurulumu nasıl oluyor?

Gönderilme zamanı: 24 Kas 2010, 20:28
gönderen velociraptor
Tesekürler , degisik birseye benziyor

Re: phpMyFAQ kurulumu nasıl oluyor?

Gönderilme zamanı: 24 Kas 2010, 20:37
gönderen Mendenn
beni en çok etkileyen joomla oldu. Bence biraz karışık ve o daha iyi.