1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

windows 7 sistem geri yükleme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 22 Kas 2010, 16:55
gönderen tasarımcı77
acer l.top g5740 win 7 home basic orjinal işletim sistemi kullanıyorum. sistem geri yükleme yapıyorum fakat bu günün tarihine yapıyor. l.top un ilk aldığım tarihine yada sistmin kurulduğu ilk günlerine, haftasına nasıl getircem resimli yada videolu yardımcı olurmusunuz? şimdiden çok sağolun...

Re: windows 7 sistem geri yükleme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 22 Kas 2010, 17:37
gönderen modestus
şu anda yedeklemen olmadığı için yapamazsın yani elinde geçmişe ait geri yükleme noktası olması gerekiyor.
şu an o dediğin imkansız.

Re: windows 7 sistem geri yükleme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 22 Kas 2010, 17:56
gönderen tasarımcı77
sağol gerçekten ince bir detay yakalamışsınız ve de iyi bir bilgi ve tecrübe oldu benim için...

Re: windows 7 sistem geri yükleme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2010, 08:51
gönderen burak_dalkir
söylediğiniz günlere tabiki alabilirsiniz. ama sistem geri yüklemeyi kapattıysanız zaten geri yükleme yapamazsınız. pasif durumda olur sistem geri yüklemeniz. sistem geri yükleme yapabiliyor ama sadece bugünün tarihine alabiliyorsanız sorun o zaman sistem geri yüklemenin hdd de kapladığı kısmı küçültmenizden kaynaklanıyordur. eğer bu ayarlarla oynamadıysanız sistem geri yükleme yapabilmeniz gerekir yada sisteminizde sorun var demektir.

Re: windows 7 sistem geri yükleme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 26 Kas 2010, 19:48
gönderen loveme
windows 7 xp gibi günlük sistem yedeği almıyor mu?windows 8 çıkacağı söyleniyor.

Re: windows 7 sistem geri yükleme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 27 Kas 2010, 08:39
gönderen burak_dalkir
kendi belirlediği zamanlarda yada siz yeni bir program yükleyip yada update ettiğiniz zamanlarda yedekleme yapar. evet windows 8 çıkacağı söyleniyor hatta daha performanslı olacağı söyleniyor. ama ben sanmıyorum. her zaman yeni bir şey bulabilmek için denemeler yapılır. aradakilerden de para kazanabilmek için reklamları yapıllır. windows 7nin çok fazla reklamını görmediniz. ama vistanın reklamı çok yapıldı. neden? satılması için..ama kullananlar bilir, vista sadece geçiş sistemidir asıl sistem windows 7 ve server2011 için denemelerdir. longhorn nerde kaldı?yok oldu gitti vista gibi. her zaman böyle olmuştur. ama kullanmadan da bilemezsiniz. yani deneme yanılma yoluyla diyelim