1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2010, 12:19
gönderen Mu®aT
2 GB RAM
320 GB HARDDISK
N9400 GT 1 GB DDR2 EKRAN KARTI
AMD ATHLON 64 X2 DUAL CORE PROCESSOR 3800+2.1 GHZ ISLEMCI
ASUS M2N4 SLI ANAKART
islemciyi degistirmek istiyorum
AMD almak istiyorum yine
ATHLON \\ PHENOM arasindaki fark nedir x2\\ x3\\ x4 nedir cekirdik hizimidir
ayrica bu sisteme hangisini onerirsiniz hangisini kaldirir
ANAKART degismesi gerekiyormu
Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 20 Kas 2010, 17:56
gönderen lord_leo
amd - intel farketmez ucuzunu al
amd phenom daha çok grafik isteyen çok çekirdekli vs.. (tavsiyem phenom 2)
yeni işlemciler dikdörtgen yani senin kare yuvaya olmaz
ana kartı değiştirsen yeni tip al desem ekran kartında ufak oynamalar var uyumsuz olabilir
ram ddr 3 ler var artık eski ram yuvalarına oturmaz
hard disk satamı sata ise artık güç kaynağı çıkışı ve anakart bağlantısı değişti o da olmaz.
işlemci değişindce fanda değişebilir.
güç kaynağı eski tip yada 750 kw altı ise oda sorun çıkarır.
kasa yeni kasa tipinde değilse anakart yuvaları oturmaz....
:)
Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 21 Kas 2010, 10:49
gönderen Mu®aT
islemciyi degistirmek istiyorum
AMD Athlon II X3 450 AM3 3.2GHz 1.5MB Cache 45nm yada 3.1 GHz
nasildir sence anakart degismesine gerek kalirmi kalmami
islemcilerde de ddr 2 / 3 varmi
Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 21 Kas 2010, 20:45
gönderen lord_leo
anakart uyumsuz.
bence değmez bunu sat , pc yi baştan topla daha iyi.
seçim kişiye ve ne için kullanacağına göre değişir.
Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 21 Kas 2010, 21:37
gönderen loveme
İşlemcinle anakartın doğru seçim.Diğerlerini bilmiyorum.
Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 21 Kas 2010, 22:00
gönderen Mu®aT
degmez simdi degistirmeye zaten ekran karti ram yeni aldim
simdi anakarti am3 alsam ram ddr3 olacak ekran karti degismesi lazim islemci ona uygun olacak hatta ve hatta degismisken monitorde degisecek :D
en iyisimi alcaksin bitane macbook

Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 22 Kas 2010, 00:24
gönderen N2O
Değiştirmeye kessinlikle değmez hiç masraf yapma... yeni nesil iyice oturmadan hiçbişeye masraf yapma. Şahsen ben seninkinden ufak bir farkla daha kötü pc'mle çok çok ağır işler yapabiliyorum (genelde programlama) ve 64 bit win7 de banamısın demiyor. eğer amacın oyun oynamaksa işlemci paranın üzerine az daha biriktir bir xbox 360 al 2015 e kadar rahat et... şahsen ben öyle yaptım :D :D
Re: Islemci Almak Istiyorum
Gönderilme zamanı: 22 Kas 2010, 10:28
gönderen loveme
teknoloji ilerledikçe fiyatlarda artıyor.Artık xp işletim sistemlerinin yerini yeni yazılımlar almaya başladı.Yeni teknoloji anakart alınca işlemcide,ramda hepsi değişiklik istiyor.Sonuçta maliyetler artıyor.Ancak ben anakartı son model alırım.İşlemcim ve ramim eski olur tarzında bir bilgisayar kurulamıyor.Bilgisayar toplarken aldığımız parçalar kaliteli olmalıdır.Uyumlu olmalıdır.
Benim yeni pclerde beklediğim:İyi bir ses kalitesi,hızlı açılım yani performans ağırlıklı,iyi bir görüntü kalitesi olmalıdır.