1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Ağda çalışma grubuna bağlanamıyorum (çözüldü)
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2010, 15:03
gönderen loveme
normalde d klasörü paylaşıma açık görmesi lazım.Sorunu nasıl çözebilirim?
teşekkürler
Re: Ağda çalışma grubuna bağlanamıyorum
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2010, 15:45
gönderen modestus
hizmetlerden ağla ilgili ne varsa aç,dahili ve harici güvenlik duvarın varsa kapatıp dene.
Re: Ağda çalışma grubuna bağlanamıyorum
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2010, 16:06
gönderen loveme

gpedit.msc girdim bu hata veriyor.Ağdaki sorun AktiveX ile ilgili olucak mı?
teşekkürler
Re: Ağda çalışma grubuna bağlanamıyorum
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2010, 23:18
gönderen modestus
önce bilgisayarım>yönet>hizmetlerden dediğimi yap sonra bakalım.
Re: Ağda çalışma grubuna bağlanamıyorum çözülmüştür
Gönderilme zamanı: 13 Kas 2010, 15:33
gönderen loveme
çözüldü çok teşekkürler ederim.
Hizmetler bölümünde hepsini açtım ancak güvenlik için ağ ayarlarındaki seçimleri nasıl yapabilirim ya da nasıl olmalıdır?Diğer seçenekler nasıl olmalıdır?

Bu resimdeki ağ ayarlarımın hepsi otomatik yaptım ve başladı dedi.Yani bu alttaki resim gibi oldu.Ağa bağlanan makina.
