1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

dosta çalıştığım programda türkçe karakteri sorunu yaşıyorum

Gönderilme zamanı: 09 Kas 2010, 11:35
gönderen loveme
Dosta çalırken türkçe karakterler çıkmıyor.Sorunu nasıl çözebilirim?
teşekkürler

Re: dosta çalıştığım programda türkçe karakteri sorunu yaşıyorum

Gönderilme zamanı: 09 Kas 2010, 12:03
gönderen modestus