https://forum.sordum.net/
dosta çalıştığım programda türkçe karakteri sorunu yaşıyorum
https://forum.sordum.net/viewtopic.php?t=106561
1
. sayfa (Toplam
1
sayfa)
dosta çalıştığım programda türkçe karakteri sorunu yaşıyorum
Gönderilme zamanı:
09 Kas 2010, 11:35
gönderen
loveme
Dosta çalırken türkçe karakterler çıkmıyor.Sorunu nasıl çözebilirim?
teşekkürler
Re: dosta çalıştığım programda türkçe karakteri sorunu yaşıyorum
Gönderilme zamanı:
09 Kas 2010, 12:03
gönderen
modestus
viewtopic.php?f=5&t=100254&p=306250#p306250