1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Pcde webcam ile görüşme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 08 Kas 2010, 00:19
gönderen loveme
Bilgisayarda ne karşıdaki webcam'i alabiliyorum ne de kendi webcamimi gönderebiliyorum.Sorunu bir türlü çözemedim.Ne yapabilim?
teşekkürler

Re: Bilgisayarımda webcamı bir türlü kullanamıyor ne yapabilirim

Gönderilme zamanı: 08 Kas 2010, 09:05
gönderen modestus
foruma yazdıktan sonra dönüp birkez okuyalım ne yazmışım diye,tarzan bile Türkçeyi bundan güzel kullanır.Başlık tam tarzanca olmuş.

Re: Pcde webcam ile görüşme yapamıyorum

Gönderilme zamanı: 08 Kas 2010, 11:26
gönderen loveme
Sanırım formattan başka çözüm yolu yok.