1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 04 Kas 2010, 22:08
gönderen Zaur
Selam, arkadaşlar Xp'ni legal etmek üçün sorunsuz yol hangisidir?!

Birde bu yıldız işaretinden nasıl kurtula bilirim?

Resim

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 04 Kas 2010, 22:33
gönderen uçs
viewtopic.php?p=40005#p40005

Bu yazılımı deneyin..

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 04 Kas 2010, 23:59
gönderen Zaur
Orada bir sürü link var, ben Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.17.0.CRACKED-ETH0 olanı indirdim doğrumudur?

Birde c.racked'den sonra işe yarayıb yaramadığın nasıl öğrene bilirim?

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 01:55
gönderen uçs
http://www.softpedia.com/progDownload/R ... 42782.html

Burdan.. :!:

Yazılımı çalıştır ve yeniden başlat yazının kalktığını görüceksin.. :)

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 14:33
gönderen Zaur
Peki c.racked'den sonra işe yarayıb yaramadığın nasıl öğrene bilirim yani Xp'ni legal olduğun?

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 14:59
gönderen uçs
Forumda aradım bulamadım.. :!: Bendekini upload ettim.. :) İndirin rar dan çıkarın tarifi içinde..Tüm windowslar için.. :!:

Kod: Tümünü seç

http://depositfiles.com/files/iy28r5gcv 

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 15:29
gönderen Zaur
Link silinmiş.

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 15:30
gönderen uçs
Yeni link verdim oradan indirin.. :!:

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 15:48
gönderen Zaur
Teşekkürler indiriyorum.

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 16:50
gönderen Zaur
Olmuşmu acaba?

Resim
Resim

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 16:54
gönderen uçs
O.K..Olmuş iyi günlerde kullan.. :)

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 17:03
gönderen Zaur
Teşekkürler Allah razı olsun.

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 17:36
gönderen uçs
Önemli değil.. :) Yardımcı olabildiysek ne mutlu.. :D

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 01 May 2011, 15:13
gönderen Zaur
Arkadaşlar hangi keyi kullanıyorum bu uyarını veriyor, sebep nedir?

Resim

Re: Xp'ni legal etmek?!

Gönderilme zamanı: 01 May 2011, 17:23
gönderen velociraptor