1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 04 Kas 2010, 22:08
gönderen Zaur
Selam, arkadaşlar
Xp'ni legal etmek üçün sorunsuz yol hangisidir?!
Birde bu yıldız işaretinden nasıl kurtula bilirim?

Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 04 Kas 2010, 22:33
gönderen uçs
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 04 Kas 2010, 23:59
gönderen Zaur
Orada bir sürü link var, ben Windows.Genuine.Advantage.Validation.v1.7.17.0.CRACKED-ETH0 olanı indirdim doğrumudur?
Birde c.racked'den sonra işe yarayıb yaramadığın nasıl öğrene bilirim?
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 01:55
gönderen uçs
http://www.softpedia.com/progDownload/R ... 42782.html
Burdan.. :!:
Yazılımı çalıştır ve yeniden başlat yazının kalktığını görüceksin.. :)
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 14:33
gönderen Zaur
Peki c.racked'den sonra işe yarayıb yaramadığın nasıl öğrene bilirim yani Xp'ni legal olduğun?
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 14:59
gönderen uçs
Forumda aradım bulamadım.. :!: Bendekini upload ettim.. :) İndirin rar dan çıkarın tarifi içinde..Tüm windowslar için.. :!:
Kod: Tümünü seç
http://depositfiles.com/files/iy28r5gcv
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 15:29
gönderen Zaur
Link silinmiş.
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 15:30
gönderen uçs
Yeni link verdim oradan indirin.. :!:
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 15:48
gönderen Zaur
Teşekkürler indiriyorum.
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 16:50
gönderen Zaur
Olmuşmu acaba?

Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 16:54
gönderen uçs
O.K..Olmuş iyi günlerde kullan.. :)
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 17:03
gönderen Zaur
Teşekkürler Allah razı olsun.
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010, 17:36
gönderen uçs
Önemli değil.. :) Yardımcı olabildiysek ne mutlu.. :D
Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 01 May 2011, 15:13
gönderen Zaur
Arkadaşlar hangi keyi kullanıyorum bu uyarını veriyor, sebep nedir?

Re: Xp'ni legal etmek?!
Gönderilme zamanı: 01 May 2011, 17:23
gönderen velociraptor