1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010, 12:25
gönderen N2O
bilgisayarı çoğunlukla hazırda beklet komutuyla kapatırım... fakat en başından beri bir sorunum var. bilgisayarı tekrar açınca internet bağlı görünmüyor. taskbardaki ikonun yanında küçük bir ünlem görünüyor. onar dediğimde ya da ağ bağlantısını devre dışı bırakıp tekrar etkinleştirdiğimde sorun düzeliyor. sorun ne olabilir? şimdiden teşekkürler...

Re: Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010, 13:41
gönderen modestus
bazı bilgisayarlarda bende yaşadım o sorunu ama düzeltemedim.

Re: Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun

Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010, 15:02
gönderen velociraptor
Microsofttan tüm yamalari indir , yada ilegal kulaniyorsan bizim verdigimiz yama paketini yükle yanlis hatirlamiyorsam bununla ilgli birseyler vardi yamalarin icinde

Re: Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun

Gönderilme zamanı: 31 Eki 2010, 17:07
gönderen N2O
bir deneyeyeyim sağol hocam