1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
norton uyarısı ?
Gönderilme zamanı: 21 Eki 2010, 02:17
gönderen lord_leo
arkadaşlarımdan birin sitesine girmek istediğimde altaki uyarıyı verdi
ney_bey girmesini söylediğimde siteyi açamıyor ama ben denediğimde aynı uyarı
veriyor
bulunduğum pc de norton hiç kurulmadı
neden olduğu bilen varmı?

Re: norton uyarısı ?
Gönderilme zamanı: 21 Eki 2010, 02:25
gönderen ney_bey
bende şuan site açılıyor
Re: norton uyarısı ?
Gönderilme zamanı: 21 Eki 2010, 02:44
gönderen velociraptor
uyarida norton dns diyor yani Norton Dns de zararli diye tanimlanmis bir site Dns jumperi indirin ve Norton Dns yerine default dns yi secin sorun düzelecektir
Re: norton uyarısı ?
Gönderilme zamanı: 21 Eki 2010, 02:48
gönderen lord_leo
:D
dns jumper hep açık nortonda kalmış...
düzeldi. bazen gözden kaçmalar oluyor.
teşekkürler
Re: norton uyarısı ?
Gönderilme zamanı: 21 Eki 2010, 02:50
gönderen velociraptor
Normaldir , yazinin icindeki
Dns benim algimda Bold karaktere sahip oldugu icin okurkan kacirmam zor oluyor
