1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
xp speed sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2010, 21:02
gönderen balrog8686
xp speed indiriyorum çalıştırıyorum ama kontrol ettiğimde indirdiğim dosya dışında hiçbirşey
kaydedilmemiş.ve bilgisayara kurulmamış.birkaçkez denedim aynı şey oldu.sorun nerede yardımcı olursanız sevinirim
Re: xp speed sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2010, 21:27
gönderen velociraptor
kaydedilmemis derken neyi kastettiniz
Re: xp speed sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2010, 21:34
gönderen balrog8686
kurarken program filese kaydettim ama kaydedilmemiş
Re: xp speed sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2010, 21:40
gönderen velociraptor
masaüstündeki ikonuna tikladiginizda calismiyormu
Re: xp speed sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2010, 21:49
gönderen balrog8686
masaüstünde çıkmıyor
Re: xp speed sorunu
Gönderilme zamanı: 18 Eki 2010, 23:26
gönderen velociraptor
muhtemelen bir koruma programi buna neden oluyordur , varsa kapatip deneyin