1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 08 Eki 2010, 23:43
gönderen velociraptor
Resim

Eski Askeri rütbe sistemi terkedilmis ve yeni rütbe sistemine gecilmistir.

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 09 Eki 2010, 00:04
gönderen modestus
bu kosovalı nedir ?

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 09 Eki 2010, 00:10
gönderen ney_bey
benimde ilk dikkatimi çeken kosovalı oldu :)

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 09 Eki 2010, 00:29
gönderen uçs
Hayırlı olsun.. :)

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 09 Eki 2010, 00:41
gönderen velociraptor
kosovali ; özel rütbelerden biri önemli birsey degil , Ucs abim saniyorumki eski askeri sistemi daha cok seviyordu , kusuruma bakmaz umarim

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 09 Eki 2010, 00:46
gönderen uçs
Yok be hocam,tebdilimekanda fayda vardır.Deüişiklik her zaman için iyidir.. :!:

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 09 Eki 2010, 00:47
gönderen velociraptor
Ozman sorun yok :)

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 10 Eki 2010, 16:58
gönderen Devils
Hayırlı olsun. :)

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 10 Eki 2010, 17:30
gönderen yesilaygunes
Alışırız herhalde :) Hayırlı olsun :arrow:

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 12 Eki 2010, 10:44
gönderen Oxygen
Kosovali oldugumdan Kosovali rutbesi moderator oldugum zamanda Aykut dostumun bana yaptigi bir jest.
Bana ozel olan rutbeyi silerseniz sevinirim forumda hepimis ayniyiz ayricalikli olmak isemem
Zaten yeni rutbe sistemide guzel olmus.. :)
bende yeni rutbe sistemine katilmak isterim ;)

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 12 Eki 2010, 10:52
gönderen ney_bey
Oxygen,,

velociraptor da jest i devam ettirmiş ne güzel işde bizce sorun yok :wink:

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 12 Eki 2010, 11:06
gönderen uçs
Herıld yani..

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 12 Eki 2010, 12:19
gönderen modestus
sorun değil istersen kalabilir.

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 13 Eki 2010, 10:46
gönderen Oxygen
Hayir yeni rutbe sistemini begendigim icin, bende yeni rutbe sistemine gecmek istemistim.. onu demek istedim.. :)

Re: Mesaj sayilarina göre Rütbeler (Yeni)

Gönderilme zamanı: 18 Kas 2010, 14:29
gönderen tasiyici
güzel olmuş bu sistem tarkan abi eline sağlık