1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
Gönderilme zamanı: 08 Eki 2010, 12:10
gönderen malibo
Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo aygıt yöneticisinden donanım değişikliğini tarattırınca geri düzeliyo ayrıca yine bekleme konumundan çıkınca herzaman olmamakla birlikte çoğu kez ağ bağlantı sorunu yaşıyorum etherneti kaldırıp tekrar yükleyince düzeliyo.sizce sorun ve çözümü nedir.
Re: Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
Gönderilme zamanı: 08 Eki 2010, 12:27
gönderen modestus
ilk aklıma gelen sürücü uyumsuzluğu.
ekran çözünürlüğü çok yüksek olabilir düşürerek dene,ekran kartın çok eski ve uyumsuz olabilir.
Re: Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
Gönderilme zamanı: 08 Eki 2010, 13:01
gönderen malibo
ekran kartım nvidia geforce fx 5500 ekranım philips 107t6 crt ve enson driver yüklü.
ethernetim onboard Realtek RTL8139/810x Ailesi Fast Ethernet NIC ve oda son sürüm driver yüklü.
Re: Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
Gönderilme zamanı: 08 Eki 2010, 13:21
gönderen modestus
benimde aynı karttan vardı windows7 ye geçince sorunlar yaşamaya başladım yerine ati aldım sorunum kalmadı.
sendeki kartın kendi sitesi bile windows7 sürücüsünü vermiyor windowsun yüklediği ise sorun çıkartıyor ayrıca monitorunde eski yanılmıyorsam 2003 model,uyumsuz olabileceği için yazıyorum.
tavsiyem bozulmuş olabileceği ihtimaline karşı windows 7 yi tekrar yüklemen aynı sorunları alırsan vista kullanman.
ama önce aşağıdakini bir yükle dene:
http://http.download.nvidia.com/Windows ... l_whql.exe