1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım. (Cözüldü)
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 10:49
gönderen modestus
saatin yanındaki program ikonlarından bir tanesini kaldırmam lazım denemelerimde başaramadım.
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 11:55
gönderen AmbaSSadoR
hangisi hocam bir resim atma şansın var mı?
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 12:02
gönderen modestus
team viewer in ikonunu gizle seçeneği yok onu gzlemem lazım..
ahada resim:

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 12:18
gönderen gidenay
üstadlar siz daha iyi bilirsiniz ama
win7 de team logosu gizliye geçmiyor
çünkü hazırda çalışmaya bekliyor gibi sanki çalışıyorgibi yani
çözüm hizmetlerden birşeyler vardı ama tam yalnış olmasın.
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 14:22
gönderen AmbaSSadoR
üstadım hepsi açık olduğu için öyle bir kaçtane kapat hani daha doğrusu grup yapabiliyorsunya resimdeki gibi
bildirim alanı simgeleri yaz
program ve dosyalarda ara kısmına ordaki ayarlardan yapmayı denemişsindir diye düşünüyorum.
bak bende böyle duruyor açıkken
bu da ayarların olduğu sayfa:

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 14:39
gönderen modestus
ben tamamen kaldırmak istiyorum,o şekilde gizlediğimde bulunur.
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 15:30
gönderen AmbaSSadoR
metin abi zannedersem sen sistemde çalışsın fakat ikon olarak görmek istemiyorsan teamviewer içinde 2 ufak ayar var onları yapmadan olmuyor
şimdi teamviewer aç abicim ekstralar kısmından seçeneklere gir
aşağıdaki kırmızı içinde olan seçimsizler gibi yaparsan systemtrayda görünmüyor.

bu ilk resimdeki windowsla beraber başlat seçili olmalı :D

Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 15:43
gönderen modestus
1. resimdeki bende varda 2. resimdeki yok resimler v5 mi.
edit:
evet v5 miş onuda denedim ama olmuyor. şimdi o tikleri koymadığım zaman program ikonu aşağıya inmiyor ama tamamen kapanıyor yani hem ikon olmasın ama program çalışsın istiyorum.
bunun için bir program varmış bakalım portable olanını bulabilirsem yada ben yapabilirsem işimi göreceği kanaatindeyim.
PS Tray Factory diye bir program.
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 16:38
gönderen velociraptor
PS Tray Factory 3.2
PS Tray Factory is a powerful and handy tool meant to flexibly control ALL the other icons in the system tray of the taskbar. PS Tray Factory will help you to manage all the applications that place their icons in the taskbar tray. When you have installed PS Tray Factory, you will forget about the problem of lack of space in the system tray, and will also get an easy, fast and handy tool to handle those applications. In short, ALL Windows users will get this handy and powerful tool at their disposal, whereas only Windows XP users have an idea of it. For the latter, we have made a nice surprise, as the features of PS Tray Factory exceed the standard built-in ones of this OS. With PS Tray Factory you can quickly hide system tray icons and easy manage them
dwnld
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/393148941/PS_Tray_Factory_3.2.rar.html
Lakin benim aklimda baska bir yol vardi Team in iconunu editleyip seffaf bir png ile degistirirsen , milletin gözü önünde calisir ama hickimse farketmez
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 16:42
gönderen modestus
aklıma oda geldi reshacker ile değiştirmeyi düşündüm ama lise talebesinin bilgisayarına kuracağım bilirsin o yaşlarda feleğin gözüne parmak sokar bunlar yeri boş görünce tıklıyacaktır"bu ne" diye. :)
ps tray factory işimi görüyor portable yaptım canavar gibi oldu açılırken team ile beraber açılmasınıda sağladım,güzel oldu.. :D
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 16:43
gönderen velociraptor
komple tüm ikonlari gizlemek isteseydin kolaydi ama tek bir ikonu gizlemek zor görünüyor (imkansiz degil) arastirmak gerek
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 16:46
gönderen modestus
portablesiyle işlem tamamdır üstad,en son kendi ikonunuda gizliyorsun ctr+alt+h tuşlarıyla görünür oluyor...
herkese teşekkür ederim.. :)
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 16:52
gönderen velociraptor
benim verdigim portable degildi , Ölyemiydi yoksa bilemiyorum
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 16:57
gönderen velociraptor
Alternatifi : NCS WinVisible
yaptigim denemede winamp i gizledim ve ikonsuz calmaya devam ediyordu
dwnld
http://www.neptunecentury.com/index.php ... nload&id=3
Anasayfasi:
http://www.neptunecentury.com/index.php ... tails&id=3
Re: sağ altta kısayol ikonunu kaldırmam lazım.
Gönderilme zamanı: 05 Eki 2010, 17:03
gönderen AmbaSSadoR