win7 aura vs.
Gönderilme zamanı: 30 Eyl 2010, 16:04
win7 aura özelliği nasıl kapatılır?
benim hiç hoşuma gitmiyor.bir şey izlerken sanki kenarlar bulanık gibi.
birde hızlı başlat butonları nasıl eklenir. mesela ie açıcğım direk bas ekran açılsın illa sağtık yeniden aç birde benimki 64 bit ie 2 tane sürekli uyumsuz veya bazı siteler ie 64 açılmıyor. win7 ara yüzünü hiç sevemedim.
ie9 deneme sürümüde sürekli hatalar çıktı sizde de öylemi mesela yazılar kararıyor kendi kendine küçülüyor, birde şu altta ileryen beğlantıyı gösteren ilerleme linki yok site duruyor birden açılıyor
ie8 de bazen takılma oluyor kendiliğinden açılıyor?
pc denmi yoksa internettenmi ama başka ie8 açılınca o hemen açılıyor önceden açtığım takılı vaziyette geç açılıyor?anlamsız yani...
sürekli prg deniyorum pc biraz kalabalık yani
eski sildiğim prg. baş dosyalarını hani prg bölümüne açılan dosya kalkınca isimi hala duruyor ya..onların neler olduğunu yani şu prg. kaldırdırılmış ama şu dosya içiboş vs duruyor gösteren prg. varmı?
hp yazıcım var sürekli hata mesajı veriyor garip garip. kurup kaldırınca düzeliyor.
pc de iki kullanıcı var misafir olanında yazıcı fonksiyonu olmasın istiyorum, çünyü misafir tarafında yazdır deyince sorunlar çıkıyor.
çokmu sordum :)
ama sordumdayız diye
ilginize teşekkür ederim umarım yardımcı olursunuz :)
benim hiç hoşuma gitmiyor.bir şey izlerken sanki kenarlar bulanık gibi.
birde hızlı başlat butonları nasıl eklenir. mesela ie açıcğım direk bas ekran açılsın illa sağtık yeniden aç birde benimki 64 bit ie 2 tane sürekli uyumsuz veya bazı siteler ie 64 açılmıyor. win7 ara yüzünü hiç sevemedim.
ie9 deneme sürümüde sürekli hatalar çıktı sizde de öylemi mesela yazılar kararıyor kendi kendine küçülüyor, birde şu altta ileryen beğlantıyı gösteren ilerleme linki yok site duruyor birden açılıyor
ie8 de bazen takılma oluyor kendiliğinden açılıyor?
pc denmi yoksa internettenmi ama başka ie8 açılınca o hemen açılıyor önceden açtığım takılı vaziyette geç açılıyor?anlamsız yani...
sürekli prg deniyorum pc biraz kalabalık yani
eski sildiğim prg. baş dosyalarını hani prg bölümüne açılan dosya kalkınca isimi hala duruyor ya..onların neler olduğunu yani şu prg. kaldırdırılmış ama şu dosya içiboş vs duruyor gösteren prg. varmı?
hp yazıcım var sürekli hata mesajı veriyor garip garip. kurup kaldırınca düzeliyor.
pc de iki kullanıcı var misafir olanında yazıcı fonksiyonu olmasın istiyorum, çünyü misafir tarafında yazdır deyince sorunlar çıkıyor.
çokmu sordum :)
ama sordumdayız diye
ilginize teşekkür ederim umarım yardımcı olursunuz :)