1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2010, 12:31
gönderen diceratops
Windows 7 / Vista da bozulan simgelerinizi onarmak için Icon Cache Rebuilder'ı kullanabilirsiniz.
Rebuild deyin ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Kod: Tümünü seç
http://www.thewindowsclub.com/rebuild-corrupt-icon-cache-with-icon-cache-rebuilder
Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2010, 15:03
gönderen AmbaSSadoR
teşekkürler dostum

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2010, 15:37
gönderen velociraptor
diceratops bugün iyi calisiyor , masallahi var
Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 28 Eyl 2010, 18:26
gönderen AmbaSSadoR
zam :twisted: yaparsın artıkın hahaha
Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 16 Kas 2010, 15:47
gönderen bedir17
Teşekkürler.
Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 15 Ara 2010, 02:46
gönderen panamajack
diceratops yazdı:Windows 7 / Vista da bozulan simgelerinizi onarmak için Icon Cache Rebuilder'ı kullanabilirsiniz.
Rebuild deyin ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Kod: Tümünü seç
http://www.thewindowsclub.com/rebuild-corrupt-icon-cache-with-icon-cache-rebuilder
çok faydalı saol süpersin
Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 25 Ara 2010, 02:56
gönderen tasarımcı77
gerekliydi. sağol...
Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın
Gönderilme zamanı: 25 Ara 2010, 10:34
gönderen skinnycem
teşekkürler