Xp Home de Gpedit.MSC
Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 01:59
Gpedit.MSC i Xp Home ye kurmak icin :
Gerekli malzeme :
1. Windows XP Service Packs 2
2. Asagidaki linkten indireceginiz kücük yazilim:
https://www.sordum.net/error/home_to_pro.rar
pass:www.sordum.net
Yeni bir klasör acip Service Packs 2 yi ve üstten indirdiginiz dosyayi ayni klasöre kopyalayin , klasörün icindeki pcwGPInst.cmd yi sag clikleyip
WindowsXP-KB835935-SP2-DEU.exe satirini bulun ve sizdeki Sp2 hangi dilde ise .exe den önceki uzantiyi ona göre degistirin ,pcwGPInst.cmd yi calistirin
kurulum bitince baslat > calistir > gpedit.msc diyelim ve Xp Home mizde gpedit.msc yi kullanalim
Kaynak:
http://www.pcwelt.de/know-how/tipps_tri ... index.html
Türkcelestiren: Velociraptor
Gerekli malzeme :
1. Windows XP Service Packs 2
2. Asagidaki linkten indireceginiz kücük yazilim:
https://www.sordum.net/error/home_to_pro.rar
pass:www.sordum.net
Yeni bir klasör acip Service Packs 2 yi ve üstten indirdiginiz dosyayi ayni klasöre kopyalayin , klasörün icindeki pcwGPInst.cmd yi sag clikleyip
WindowsXP-KB835935-SP2-DEU.exe satirini bulun ve sizdeki Sp2 hangi dilde ise .exe den önceki uzantiyi ona göre degistirin ,pcwGPInst.cmd yi calistirin
kurulum bitince baslat > calistir > gpedit.msc diyelim ve Xp Home mizde gpedit.msc yi kullanalim
Kaynak:
http://www.pcwelt.de/know-how/tipps_tri ... index.html
Türkcelestiren: Velociraptor