1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Xp Home de Gpedit.MSC

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 01:59
gönderen velociraptor
Gpedit.MSC i Xp Home ye kurmak icin :
Gerekli malzeme :
1. Windows XP Service Packs 2
2. Asagidaki linkten indireceginiz kücük yazilim:
https://www.sordum.net/error/home_to_pro.rar
pass:www.sordum.net
Yeni bir klasör acip Service Packs 2 yi ve üstten indirdiginiz dosyayi ayni klasöre kopyalayin , klasörün icindeki pcwGPInst.cmd yi sag clikleyip
WindowsXP-KB835935-SP2-DEU.exe satirini bulun ve sizdeki Sp2 hangi dilde ise .exe den önceki uzantiyi ona göre degistirin ,pcwGPInst.cmd yi calistirin
kurulum bitince baslat > calistir > gpedit.msc diyelim ve Xp Home mizde gpedit.msc yi kullanalim
Kaynak:
http://www.pcwelt.de/know-how/tipps_tri ... index.html
Türkcelestiren: Velociraptor

Re: Xp Home de Gpedit.MSC

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 07:34
gönderen Kripteks®
yararlı ve hops bir paylasım tesekkürler adminim

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 13:10
gönderen magicstigvolki
Cahilligimi bagıslayın ama çok merak ettim nedir bu Gpedit.MSC ?

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 15:52
gönderen velociraptor
magicstigvolki yazdı:Cahilligimi bagıslayın ama çok merak ettim nedir bu Gpedit.MSC ?
Baslat > calistir a yazalim bakalim karsimiza ne cikacak :)

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 18:48
gönderen Kripteks®
Grup ilkesidir her türlü ayarı isletim sistemi ile ilgili ilkeleri vs özellikleri burdan sınırlama arastırma kapatma açma olanagı sunan bir bölümdür home a takviye edilmesi ayrı bir güzellik mesela gpedit.msc den görev yöneticisini regedit i falan filan gibi özellikleri kapatabilirsiniz

Saygılarımla

Re: Xp Home de Gpedit.MSC

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2010, 05:37
gönderen velociraptor
https://www.sordum.net/?p=2437
üstteki linkte ingilizce sistemler icin gerekli dosyalar verildi , Türkcesini yapan olursa yine anasayfadan download a sunulacaktir

Re: Xp Home de Gpedit.MSC

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2010, 11:24
gönderen modestus
benim xp profesyonelde belirttiğin yerde adm klasörü yok o yüzden sadece dll dosyalarını verebiliyorum.

Kod: Tümünü seç

http://www.multiupload.com/CM813C39XV

Re: Xp Home de Gpedit.MSC

Gönderilme zamanı: 02 Oca 2010, 16:41
gönderen velociraptor
tesekürler