msn'de engelleyenleri bulma yöntemi(programsız)
Gönderilme zamanı: 25 Eyl 2010, 17:32
msn'ye girin.araçlara tıklayıp ordan seçenekler diyin.Sonra sol taraftan gizlilik yazan yere tıklayın.sağ tarafta sizin sildiğiniz,engellediğiniz kişiler dururken sol tarafta kişi listeniz var.herhangibirinin üzerine gelin.sağ tuşa tıklayın eğer sil yazısı oluyorsa sizi silmiş,veya engellemiştir.sil yazısı çıkmıyorsa sizi silmemiş, engellememiştir.
araçlar/seçenekler/gizlilik/izin verilenler listesi sağtık
yöntem2
kişi uzun süredir online olmuyor ve siz de sizi engellediğini düşünüyorsanız. Hemen kişiğe bi mail atın. mail gittikten sonra aşağıda görülen kişi resmi yeşilse online dır. Dolayısıyla online olması ve listenizde görünmemesi durumunda sizi engellemiştir. kişi resmi kırmızı ise oflinedir.
Burada tam olarak dikkat etmeniz gereken tek şey sayfanın tam olarak yüklenmesini beklemektir. yani explorer in sol alt köşesinde bitti yazısını gördükten sonra kişinin rengi ne ise odur. Kesin Sonuç
şunu da bildireyim gerçekten ofline ise yapacak bişi yok ..
araçlar/seçenekler/gizlilik/izin verilenler listesi sağtık
yöntem2
kişi uzun süredir online olmuyor ve siz de sizi engellediğini düşünüyorsanız. Hemen kişiğe bi mail atın. mail gittikten sonra aşağıda görülen kişi resmi yeşilse online dır. Dolayısıyla online olması ve listenizde görünmemesi durumunda sizi engellemiştir. kişi resmi kırmızı ise oflinedir.
Burada tam olarak dikkat etmeniz gereken tek şey sayfanın tam olarak yüklenmesini beklemektir. yani explorer in sol alt köşesinde bitti yazısını gördükten sonra kişinin rengi ne ise odur. Kesin Sonuç
şunu da bildireyim gerçekten ofline ise yapacak bişi yok ..