Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.
Gönderilme zamanı: 23 Eyl 2010, 15:08
Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.
Normal program kurduğunuzda program ismine göre windows işletim sistemi alfabetik sıralama yapıyor. Ama gün geliyor, programın adını unutuyoruz sadece işlevini hatırlıyoruz. o zaman program arar iken sıkıntı çekiyor, isim sırası olmasına rağmen bulmada zorlanıyoruz. İşte The Handy Start Menu program sayesinde

Programlarınızı sınıflandırabilir, bulunması daha kolay bir hale getirebilirsiniz.

Peki bunu programsız olarak yapamaz mıyım? Herşeye program olmaz ki diyor iseniz?
Windows Xp durum:
Resimde de görüldüğü gibi Bende administrator ve all user olmak üzere 2 tane klasör var. ben administrator kullanıyorum. Tabi siz birden fazla kullanıcı sahip iseniz ona göre davranacaksınız.

öncelikle kendi kullandığınız hesabın klasörünü seçip
\Start Menu\Programlar kısımına gelin. Bu klasör sizin başlatta programlarınızın olduğu klasördür. Programı kurar iken vermiş olduğunuz kısatlamaya göre ya buraya atar yada all user ( bütün kullancıların ortak kullandığı klasöre atar.)
işte burda kendi katagorizenizi oluşturup programların kısa yollarını kendize göre klasörlere atın.

Bir önceki adım oluşturduğunuz klasörlerin aynısı burayada oluşturun. Sonra bu kısımdaki leri ilgili klasörlere atın.

Burada Başlangıç klasörü gibi temel bazı klasörler taşınamayabilir. o kalsın. Taşır iken hata verir, o kadar. Yani sorun olmaz.



Sonuç olarak:
Önceki hali:

Sonra ki hali:


Yazan:Mendenn
Normal program kurduğunuzda program ismine göre windows işletim sistemi alfabetik sıralama yapıyor. Ama gün geliyor, programın adını unutuyoruz sadece işlevini hatırlıyoruz. o zaman program arar iken sıkıntı çekiyor, isim sırası olmasına rağmen bulmada zorlanıyoruz. İşte The Handy Start Menu program sayesinde

Programlarınızı sınıflandırabilir, bulunması daha kolay bir hale getirebilirsiniz.

Peki bunu programsız olarak yapamaz mıyım? Herşeye program olmaz ki diyor iseniz?
Windows Xp durum:
Resimde de görüldüğü gibi Bende administrator ve all user olmak üzere 2 tane klasör var. ben administrator kullanıyorum. Tabi siz birden fazla kullanıcı sahip iseniz ona göre davranacaksınız.

öncelikle kendi kullandığınız hesabın klasörünü seçip
\Start Menu\Programlar kısımına gelin. Bu klasör sizin başlatta programlarınızın olduğu klasördür. Programı kurar iken vermiş olduğunuz kısatlamaya göre ya buraya atar yada all user ( bütün kullancıların ortak kullandığı klasöre atar.)
işte burda kendi katagorizenizi oluşturup programların kısa yollarını kendize göre klasörlere atın.

Bir önceki adım oluşturduğunuz klasörlerin aynısı burayada oluşturun. Sonra bu kısımdaki leri ilgili klasörlere atın.

Burada Başlangıç klasörü gibi temel bazı klasörler taşınamayabilir. o kalsın. Taşır iken hata verir, o kadar. Yani sorun olmaz.



Sonuç olarak:
Önceki hali:

Sonra ki hali:


Yazan:Mendenn