Msn adresinizi vermeden MSN den konuşun...
Gönderilme zamanı: 24 Ağu 2010, 19:30

Groups.im Windows Live Messenger (Msn) ile çalışan bir yazılımdır. Msn üzerindeki var olan toplu konuşma fonksiyonunu daha da geliştirmeyi amaçlayarak yapılmıştır. Normal toplu konuşmada kişi sınırının olması ve bilgisayarın yavaşlamasının yanı sıra groups im ile hem bilgisayarınız yavaşlamaz hem de kişi sınırı yoktur. Ayrıca groups.im kullanıcıları birbirlerinin msn adreslerini göremezler. Konuştuğunuz kişinin sadece takma isimlerini görebilirsiniz.
Mevcut olan MSN Messenger hesabınızı kullanarak giriş yapın ve adımları takip ediniz. Hesap kendiliğinden oluşuyor.


Groups im hesabı açmak için öncelikle http://groups.im adresine girmeniz gerekiyor. Web sitesine girer girmez hemen sağ tarafta "Yeni Grup Oluşturun" yazısı belirecektir, oradan işlemleri takip ederek grubunuzu oluşturabilirsiniz.

Groups im'in vip servisi ufak bir miktar vererek satın aldığınız bir özel hizmet paketidir. Bu paketin içinde fark olarak grup'un özel iletisini değiştirmek ve özel adres kullanmak vardır. Özel adresten kasıt şudur; normal olarak kayıt olduğunuzda grubunuzun adresi groupXXXXX@groups.im şeklinde olacaktır. Ancak vip paket aldığınızda istediğiniz gibi bir adres kullanabilirsiniz. Ben Maçka Akif Tunçel Endüstriyel Teknik okulları için yaptığım adreste vip paketi satın alarak grup@mackalilar.com diye bir adres almıştım. Siz gmail, yahoo veya hotmail hesabınızla da alabilirsiniz. Sadece messenger adresi olması yeterli.
deneme amaçlı konuşmak isteyen arkadaşlarımız: group1372880@groupsim.com MSN Messenger a ekleyebilir.

Sitemizden konuya ilişkin bazı başlıklar:
Web, Blog, Forum sayfanıza Online MSN ekleyin
Live Messenger da sizi silen ve engelleyenleri görün
Msn live deki emailler firafox ile acilsin
Yazan: Mendenn