3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 18:19
gönderen esatiz
Verdiğim son linki shampuan beğenecektir, bir yazsın bakalım

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 18:37
gönderen shampuan
Konu aşırı önemli değil aslında.
sndvol'ü masaüstüne ekle orada görev çubuğuna al da aklıma geldi. Ama olay şöyle benim elim alışmış, internetteyim youtube videosu onuyor iyi. Aynı anda bir VLC veya müzik oynatıcısını bir açıyorum ödüm kopuyor. Ses kulağımı hallederken benim elim alışkanlık gereği ses simgesine gidiyor. Bir yandan beynim tırmalanırken karıştırıcıyı bulmayı akıl edemiyorum.
Yani anlayacağınız çok küçük ve önemsiz ama bir o kadar rahatsız edici bir durum.
Hani dedim, kolay yolu varsa...
Yoksa da çok önemli değildi.
Bakın güzel bir konu da çıktı aslında.
Tarkan abi bu olayı çözüp her PC'de aynı olacak şekilde ayarlarsa anasayfaya malzeme.
Yap koy buraya deneyelim, tamam oldu deyip haber verelim yayınla. Birinci yöntem sndvol'ü görev çubuğuna al dersin. İkinci yöntem hazırladığın exe. Fıstık gibi konu.

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 20:20
gönderen feuer
Sen esatizin verdiğini yatın mı hazır dosya?

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 20:39
gönderen shampuan
Ettim doğru çalışıyor.

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 20:48
gönderen krocix
Sen şunu baştan yazsaydın ya :-) O sorunu ben de sevmiyorum.Bazen bir video açıyorum sanki diskoda gibi oluyor,bazen de sanki sinek vızıltısı gibi oluyor.Aslında bunun bir çok nedeni.Aklıma gelenleri kayıt yapılırken ki ses seviyesi , ses kalitesi , kullanılan harici programlar , windowsun ses ayarları , windowsla çakışan programlar vesaire...Ben de aslında bir bakıma senin gibi o menüye direkt ulaşmayı isterdim ama ben daha sabırlıyım sanırım eheheh.Buraya bir link bırakayım ses eşitleme konusu ile ilgili faydası olur diye düşünüyorum.

Edit: tehlikeli site

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 21:06
gönderen shampuan
Teşekkür ederim faydalı konu, aklımda kalsın.
* * *

Ses simgesini direkt miksere yönlendiremiyoruz hemfikir miyiz?

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 21:14
gönderen velociraptor
shampuan yazdı: 13 Tem 2021, 18:37 Tarkan abi bu olayı çözüp her PC'de aynı olacak şekilde ayarlarsa anasayfaya malzeme.
Ses seviye ayarlarını diyorsan şöyle bir konumuz mavcut
https://www.sordum.net/1917/acilista-bi ... yarlansin/

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 21:15
gönderen krocix
C programlama dilinden anlarım diyorsan bu mümkün.İlgili exe'yi yeniden düzenlemek ve bununla ilişkili girdileri düzenlemek gerekiyor tabi ki.Harici programlar da vardır o tarafa hiç bakmadık mesela.

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 21:21
gönderen shampuan
Abi yok programlama deme bana onu geçicen.

Lakin şimdi konuyu baştan aşağı şöyle tarayınca şunu anladım.

Bahsettiğim ses simgesi C:Windows'daki sound.exe'ye açıldığından mixeri açtırmak mümkün değil onu anladık tamam bu sabit bilgi.

Amma olmayacak bu şey için o kadar yardırdınız ki inanılmaz :-D Ortaya dökülen bilgi muazzam yani. Neticede benim işimi yüzde yüz çözücek çare bulunmasa da iyi bir birikim oldu başlık. Hele şu takıldığınız yabancı forumlardan haberim bile yok benim. Değilse gider internetten de ararım. Ama bir soru soruyorum her yerden bilgi geliyor düşün.

Teşekkür ederim çabalarınız için. Güzel bir gün oldu bence.

Re: Ses Simgesine Basınca Ses Düzeyi Karıştırıcı Açılsın (Yardım)

Gönderilme zamanı: 13 Tem 2021, 22:42
gönderen esatiz
Autohotkey olmadan bunu gerçekleştirmek zor olur :-D