3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Gönderilme zamanı: 08 Mar 2007, 12:45
gönderen magicstigvolki
Elimde xp cd side mevcut, benim o dedigim iki cd laptopun içindeki recovery dosyasının yedeklenmis halleri yani bir nevi ghost gibi bisey ben normal bir xp cdsinden format atmayı biliyorum ama böle recovery dosyalarıyla laptopa format atmayı bilmiyodum ama biraz arastırdım zaten harddiskteki recovery dosyasıyla çok rahat xp kuruluyomus laptop açılırken f11 e basınca tamamen türkçe bir menü sizi yönlendiriyor bazı temel programlar ve tüm sürücüler yüklenip laptopu ilk alındıgı zamana döndürüyomus son çare bunu yapıp sonrasında kendime göre programları ekleyip kaldırırım artık

Birde bu sorunla ilgili son olarak codecleri silip yeniden yüklemeyi deniycem çünkü film divx film oldugu için bi ihtimal bu codecler yüzünden sorun çıkartıyor olabilir baska bir yerde biri avi dosyalarını açamamıs sonrasında codec tweak tool diye bir program kurup tarama yapmıs iki dosyada hata bulmus onları silmis düzelmis falan bende bunu bir deniycem bakalım bu sekilde bir codec tweak tool programı bilen varmı

Gönderilme zamanı: 08 Mar 2007, 14:47
gönderen velociraptor
Media player classic i silmenizi istememin nedeni , icindeki codec lerdi zaaten , oldukca kötü bir secim , su ana kadar media player classic ten cok sorun duydum , siz yukarida önerdigimi uygularsaniz sonucu hep beraber görürüz

Gönderilme zamanı: 08 Mar 2007, 15:05
gönderen magicstigvolki
Aksam eve gider gitmez son yazdıklarınızıda deniycem sonucu yazarım yine buraya

Gönderilme zamanı: 08 Mar 2007, 19:44
gönderen magicstigvolki
Hocam en sonunda zafer senin =) tam olarak dedigin gibiymis media player classici sildim ve sorunlar düzeldi tüm sorun codeclerdenmis =) valla hersey için çok saolun

Bu arada yaptıgımız seylerden olabilir makinede ekran koruyucu ayarlı olmamasına ragmen ekran koruyucu devreye giriyor enter tusuna basıncada sifre ekranı çıkıyor bu su bakımdan kötü oluyor evde yokken emule downlad yapıyor ve bu sekilde ekran koruyucu devreye girince bütün downloadlarım duruor koca gün bosa gidiyor =) bide bunu hallettikmi hiç sorunum kalmıycak sayenizde

Gönderilme zamanı: 08 Mar 2007, 23:28
gönderen burak_dalkir
ekran koruyucudan kaldırmayı denedinizmi?yada silmeyi koruyucuları

Gönderilme zamanı: 08 Mar 2007, 23:45
gönderen magicstigvolki
Evet ekran koruyucu yok diyorum yinede geliyor hatta bitane ekran koruyucu seçtim zaman olarakda 9999 dakika seçtim ama kısa bir sonra devreye girdi bu yüzden emuleden film indiremiyorum devamı bastan baslıyor

Gönderilme zamanı: 09 Mar 2007, 14:40
gönderen velociraptor
--------------- Asagidakini kopyala -------------------------
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop]
"ScreenSaveActive"="0"

--------------- Yukaridakini kopyala -------------------------

üstteki ayari bir deneyelim , üstteki mavi ile olan kismi notepad e yapistirip uzantisini .reg yapalim sonrasinda cift tiklayip cikan uyariya ok diyelim ve pc yi kapatip acalim.

Egerki üstteki ise yaramadiysa :

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows\Control Panel\
Desktop]

üstteki anahtara gidelim ve yeni bir DWORD degeri olusturalim Asagida :

"ScreenSaveActive"="0" ve degerini sifir olarak verelim

Gönderilme zamanı: 09 Mar 2007, 22:21
gönderen magicstigvolki
Hocam ilk yazdıgın isime yaramadı yine aynı sekilde ekran koruyucu girip sifre sorma ekranına geri döndü ikincisinde ise bende policesden sonra microsoft yok yada ben bulamadım ?

Gönderilme zamanı: 09 Mar 2007, 23:55
gönderen velociraptor

Kod: Tümünü seç

http://kempele.fi/~skyostil/etc/disable-screensaver.exe
Üstteki araci indirip calistirin ve pc yi kapatip acin

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 01:34
gönderen magicstigvolki
Pardon ama ben sanırım yanlıs yönlendiriyorum çünkü bu ekran koruyucu degilde aptopun kendi kendini bekleme moduna alması gibi bisey olablr çünkü bu sekildeyken sol üstteki power tusunun ve sol alttaki power ısıgının mavi renkleri yanıp sönüyo ve sadece enter tusuna basıldıgı zaman tekrar açılıyor bilgisayar ?

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 02:10
gönderen magicstigvolki
Sanrım buldum çok aptalca gelicek ama ben avi için ugrasırken default ayarları yükle demistim ve bilgisayar 25 dakika sonra bekleme moduna geçicek sekilde ayarlanmıs onu düzelttim sanırım artık olmustur sabaha kadar böle bırakıcam düzelirse haber veririm düzelmesse yine veririm

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 02:23
gönderen velociraptor
hay allah , ekran koruyucu deyince , baska cözümler aradik , insallah düzelir

Gönderilme zamanı: 10 Mar 2007, 05:57
gönderen magicstigvolki
Evet arkadaslar problem çözüldü benim hatam =) kusura bakmayın tüm yardımlar için çok saolun

Re:

Gönderilme zamanı: 29 Mar 2026, 23:46
gönderen Kayserilifatih
İlk konudaki link kırık

Re: Veri Yürütme Engellemesi (DEP) Sorunu (Cözüldü)

Gönderilme zamanı: 02 Nis 2026, 10:31
gönderen velociraptor
Sİlindi.