Gönderilme zamanı: 17 Tem 2008, 09:27
Aynen bende :D 512 mb lık almıstım, öküz boynuzu kadardı, 50 dolarmı ne vermistim hahahamodestus yazdı:ben 256m.b.ı 70 dolara almıstım,isveç çakısı kadardı :DUnde® yazdı:sandisk cruzer micro'ya 1,5 yıl önce 21 verdim simdi 1 gb kingston 7 ytl :D