2. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Gönderilme zamanı: 29 Haz 2008, 09:49
gönderen Kripteks®
yok aslında kalabilir insanlar bilgilenmis denemis ve görmüs olur

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2008, 00:03
gönderen velociraptor
DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final (NEW)

Resim

Download: 10.8 MB

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/143978673/DirectX_10_NCT_Release_2_for_Windows_XP_Final__NEW_.rar
Pass:www.dl4all.com

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2008, 01:09
gönderen daddy_cool
bunları yayınlıyorlar da hiç deneyip de çalıstıran oldu mu acaba?

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2008, 11:22
gönderen tasiyici
ben bi keresinde yükledim pc ye directx 9 gibi dosyalari bir klasör içinde yüklemiyor c:/program files dosyasının içine atıyor ve oyunlarda sık sık hata veriyor hemde orjinal kendi sitesinden indirmistir buda böyle çıkmaz insallah tarkan abinin verdigini deneyecegim

Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2008, 13:39
gönderen DreamcatcheR
bnde yapamadım olmadı birtürlü :(

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2008, 05:43
gönderen velociraptor
DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final

Resim

DirectX 10 NCT 2 - this is a new patch to increase the compatibility of new games and programs with Windows XP and achieve noticeable increase in speed and quality graphics in games. The same patch corrects mistakes with the launch of games requiring files with DirectX 9.0 and earlier versions. Also, if graphics card with support for DX10 makes those options available, the next-generation games, which before the installation of these libraries were not available. In this version the number of libraries increased twice that finally allowed to reach full DirectX 10 for Windows XP.

Download:
http://anonymz.com/? ------(geçersiz link)------ 143860040/dx10_NCT_2_Www.SoftArchie.Net.rar

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2008, 23:07
gönderen asooe
Tarafımdan denendi ve sorunsuz çalısmaktadır ancak fark varmı henüz anlayamadım.

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2008, 23:25
gönderen Laneth
asooe yazdı:Tarafımdan denendi ve sorunsuz çalısmaktadır ancak fark varmı henüz anlayamadım.
basalat/çalıstır'a "dxdiag" yazıp, "Sistem" sekmesini upload eder misim?

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2008, 23:37
gönderen burak_dalkir
direct x 10 un farkını en iyi oyunlarda anlarsınız bazı oyunlarda derinlik degerleri yüksek oldugundan direct x9 desteklemez buda ya tamamen oyunun oynanmasına veya yüklenmesine izin vermez yada yüklenmse bile iyi bir görünüm vermez...

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2008, 23:37
gönderen Oxygen
Hangisini kurdunuz ??
Son mesajadakini mi ?

Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2008, 23:45
gönderen Oxygen
Velociraptor'un son mesajda verdigi linkten indirdim ve kurdum..
oldu :)

iste sonuc

Resim

Gönderilme zamanı: 13 Eyl 2008, 01:27
gönderen MEGASEHİR
hocam tanımıyo xp de ben yüzlerce kere ugrastım sonuc hüsran :(

Gönderilme zamanı: 13 Eyl 2008, 01:30
gönderen burak_dalkir
ekran kartından kaynaklanıyordur...xp tanımasa yukarıdaki bir imaj çıkmaz ortaya. sadece isletim sisteminin olması yetmez ekran kartının da direct x 10u destekliyor olması gerekir

Gönderilme zamanı: 13 Eyl 2008, 01:52
gönderen MEGASEHİR
Resim

evet bu ne demek

Gönderilme zamanı: 13 Eyl 2008, 02:20
gönderen velociraptor
ben yorumlari okumadan bu forumda cok az yazilim veririm , yabanci forumlarda denenmis ve ok verilmis , Oxygen in print screen i de buna kanit (ama kendim haalen denemedim) :)