Re: Evrak Kayıt ve Takibi Programı arıyorum. ?
Gönderilme zamanı: 14 Ara 2024, 18:05
Tamam anlaştık. Yakın zamanda inşallah ilk görüntüleri atarım.mehoaga yazdı: 14 Ara 2024, 13:34Eyvallah teşekkürler.Emre44 yazdı: 14 Ara 2024, 08:39Estağfurullah sen çok emek verdin çok zahmet ettin. Bu işin çözülmesinde emeğin büyük. Ben programa yönelik arşivi düzenlemeye başladım bile. Tasnifleme işi bitince programa veri girişi yapmaya başlayacağım. Eğer dilersen bu süreci seninle paylaşabilirim. :D Yani neler yaptım nerde zorlandım veya ne durumdayım sadece istiyorsan yanimehoaga yazdı: 12 Ara 2024, 13:16
Emre44 kardeşim işinin görüldüğüne sevindim.Değerli yanıtına ben teşekkürler ederim.
"https://github.com/dejanefremov/PublicationsDMS" burayı nerden buldun bilemiyorum ama senin istediğin evrak kayıtla ilgili ama burda benimde kafam karıştı. Her neyse dediğin gibi bu önerdiğim program yeterince işini görecektir. Kendi adıma diyorum kırk yılın başı bir kedi olup fare yakalayabildimİnanırmısın sevincimden gözlerim yaşardı.
Ne mutlu bizeki bu forum sayfasında hep birlikteyiz. Hep beraber daima ileri. Önce kurucu başkanımız Tarkan hocamızda dahil.
![]()
![]()
Elbette tabiki bu karar sana bağlı istiyorsan paylaşabilirsin. Ne demişler "bilgi" paylaşıldıkça çoğalır. Bende daha önceden kullandığım için aklıma geldiği için seninle paylaşmak istedim.