Re: Windows 7, Vista ve XP için Güncel tarayıcı Supermium browser
Gönderilme zamanı: 17 Nis 2024, 11:09
Aaaa windows 11 de çalışıyor mu yani ? Şaşırdım. Ben belki çalışmaz diye düşünmüştüm. Ama güzel. Yine insanların işine yarayabilir.
İron gibiyse belki sona denerim. İron güzel gidiyo ben şuan sürüm 122 deyim. 80 sürümünü Bilgisayardan ve yedek disklerden sildim.
Ama bulut hesaplarda Google drive ve Mega 80 Sürümü tüm ayarları yapılmış ve paketlenmiş halde duruyor tabi.
İron gibiyse belki sona denerim. İron güzel gidiyo ben şuan sürüm 122 deyim. 80 sürümünü Bilgisayardan ve yedek disklerden sildim.
Ama bulut hesaplarda Google drive ve Mega 80 Sürümü tüm ayarları yapılmış ve paketlenmiş halde duruyor tabi.