2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2022, 18:18
gönderen south
Iyi bir arşiv oldu bu post teşekkürler

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2022, 20:22
gönderen feuer
Shock Troopers; Bende 4 tane mame rom seti var, o zaman bakmıştım zaten oyuna.

OpenBOR (ve MAME) ile ilgili olarak orjinalini bozmak demeyelim. Fanları tarafından geliştirilmiş diyelim.
Genelde bu oyunlar aynı firma, aynı tasarımcı, hatta aynı evrende geçtiği için aynı spritelar kullanılarak yaratılan karakterler, aynı lifebar, aynı menüler...

Şimdi gevv sorusunda "bu oyunlar gibi çok tutan ilerlemeli oyun varmı" kısmının yanıtlarıydı benimkiler, 95 sonrası çıkan oyunlar içerisinde mk3, umk3, mk4 dışında atari salonlarında pek oyun bilmiyorum. Mame kurduktan sonra oynadığım oyunlar vardır elbet bu tarih sonrasına ait.
2000 yılın kadar atari salonları az çok aktifti ve önceki mesajlarda saydıklarım dışında pek yeni oyunda gelmemişti.

şöyle bir video buldum (sadece ilerlemeli değil ama 1995-99 top 100 yapmış)
https://www.youtube.com/watch?v=fSa5nwIOHv4

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 26 Mar 2022, 20:33
gönderen shampuan
Güzelmiş.
İçinde shock troopers da var. :-)

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 07 Nis 2022, 17:53
gönderen burakhi
Şu edepli galspaniclerin hepsini isterim :) benim arşivde yokmuş

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 07 Nis 2022, 21:21
gönderen shampuan
Anında halledilmiştir :arrow:

Elimdeki "daha az edepsiz" bana göre edepli galspanic'ler:

Kod: Tümünü seç

https://drive.google.com/file/d/1lAJ0nTkCuKtiulT_fPl69loBIqc0fzlO/view?usp=sharing

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 07 Nis 2022, 21:36
gönderen burakhi
İndirdim sağ ol :arrow:

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 08 Nis 2022, 02:03
gönderen shampuan
Gals Panic 4 ve Gals Panic S'i tavsiye ederim.

Re: Kaliteli çok tutan ilerlemeli atari oyunları ?

Gönderilme zamanı: 10 Nis 2022, 06:22
gönderen burak35
ah be. keşke bu başlığı göremeyeydim. ömrüm atari salonlarında geçti benim. o kadar çok oynardım ki sabah akşam okuldan kaçardım. bayram seyran dinlemezdim. hatta yaşadığım ilçede kof ta falan beni yenebilen adam sayısı 5 falandı galiba o derece. (onlarda arkadaşlarım yabancı değil) :D hatta atari saolanlarına gömdüğüm parayla belki bir ev yada bir araba bile alınabilirdi (ufakta olsa) neyse hatırladıklarımı yazmak isterim
1 tabiki king of fighters. edit takımı standarttır fix; iori robert ralf. ayrıca takım halindede oyun bitirdim iorinin ralfin robertin takımı ile.
2 street fighter.
3 tekken (en çok paul ile oynardım).
4 bomberman yada adı başka birşeyde olabilir tam hatırlayamadım.
5 cadillac and dinasaurs yada diğer adıyla mustafa da derdik :)
6 metal slug (dedeleri kurtarmak mükemmeldi) :)
7 final fight (buda çok fen oyundu şimdi hatırladım)
bunlar atari oyunları yada salon oyunları olarak en çok sevdiğim ve beğendiğim oyunlardı. favorim her zaman kof tabikide malum kolay yenilmem.
pc içinde çok fazla oyun oynadım sayılmaz ama sıralamam şöyle olurdu.
1 tabikide fifa ilk 2004 e oynamaya başladım 2015 nisana kadar oynadım (fifa 2005 serisinden 2014 e kadar) nisan 2015te ekran kartım yandı :(
2 nfs bunuda fifa gibi çok uzun süre oynadım hot pursuit most wanted underground adını hatırlayamadıgım birkaç sürüm daha.
3 cocukluk arkadasımda nba live 2004 2005 onlar vardı onlarıda baya oynadık bende o zamanlar pc yoktu.
4 son olarakta azda olsa ucundan kıyısından gta.
şuan çok uzunca bir süredir oyun oynayamıyorum ama 90ları görüp yaşadığımız için şanslıyız bence. zira o oyunların tadı hiçbirşeyde yok.
son bir edit: yok ağlamıyorum gözüme toz kaçtı :) (malum insanın çocukuğu aklına geliyor o zamanlar herşey daha güzeldi genel olarak şimdiki gibi değildi yokluk zorluk) neyse...