2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Gönderilme zamanı: 04 Ağu 2007, 19:33
gönderen daddy_cool
Fakat adamlar 256 ile 30 GB - 40 GB Yaparken ben 1024 ile anca 3 GB yapabiliyodum.Yaaa.Sizde TTNet'e uyup Hıza aldanmayın arkadslar.Her zaman söylerim önemli olan kota'dır. :!: :!: :!:

İsterse biz 100 Mbit ile girelim.Ama 4 GB kota olduktan sonra neye yarar sizce?TTNet hız arttırımı yaparak milletin gözünü boyamaktan vazgeçmedi ve Vazgeçmeyecektir de!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

serefsiz TTNet :!: :!: :!:
Böyle serefsiz Telekom hiçbir ülkede yoktur arkadaslar :!: :!: :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gönderilme zamanı: 04 Ağu 2007, 20:10
gönderen ultrailker
arkadasar tarifelere iyice baktınız umarım. 1024/256 baglantı sınırlı ve sınırsız ile arasında 20ytl fark var.20 ytl daha fazla verip sınırsız yapmayı düsünmüyormusunuz? adamlar burdan söyle bir mesaj vermisler zaten; herkez kotasız olsun ve kotayı kaldıralım. yakında kota diye bisiy kalmıcak.

hani ben 1024 sınırlı olsam suanda gidip hemen sınırsız yaptırırdım. ama benim zatenn eski tarifeye göre 256 baglantım vardı. suanda pasalar gibi 1mb kullanıcam. herkeze hayırlı olsun.

Gönderilme zamanı: 04 Ağu 2007, 20:35
gönderen Ensatech
Corzlamazda söyle olur en fazla 700byte saniye indiririz hahaha ki bu msne bile yetmez ancak AVG yi güncelleyebilirsiniz yasamıstım bir ara :D

Gönderilme zamanı: 04 Ağu 2007, 21:10
gönderen Kripteks®
bir kaç ay illaki sorunlar çıkıcaktır ama giderilicektir

zaten ttnetin altyapısı dns leri serverları allaha emanet

Gönderilme zamanı: 06 Ağu 2007, 00:51
gönderen Kripteks®
2048 mbps baglantım 06 Agustos 2007 saat 00:00 itibariyle 4096 mbit hızına yükseldi çok tesekkürler türk telekom helal olsun size...

demis birisi

yav 256 lar 1024 olmadı henüz bekliyoruz amaaaaaaa

Gönderilme zamanı: 06 Ağu 2007, 01:53
gönderen daddy_cool
Sanırım ilk anlar diye bu kadar yükseldi.Yoksa Normalde 1024 olması gerek degil mi?

Gönderilme zamanı: 06 Ağu 2007, 05:11
gönderen ultrailker
modemi resetleyin arkadaslar ben öyle yaptım ve degisti :wink: 112k ile dl yapıyom :D

Gönderilme zamanı: 06 Ağu 2007, 11:06
gönderen Kripteks®
benim ki 2048 olmadı sabotage yanlıs anladın öyle ibr yorum yapılmıus sadece

Ve Hızlandımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Gönderilme zamanı: 07 Ağu 2007, 12:31
gönderen Bekir 65
ayrica Sabit yaptim ben bu baslik i hahaha :D

kolay gelsin...

Gönderilme zamanı: 07 Ağu 2007, 12:49
gönderen scknylmz35
yaw su downloadlar neredeydi hızlandımda hahaha

Gönderilme zamanı: 07 Ağu 2007, 14:57
gönderen Kripteks®
Bu geçis acaba neden yapıldı. Biz tüketicilerin ısrarları sonucu mu? yoksa ttnetin hadi buda bizden olsun demesiyle mi? bence 4 kat hız artısı buda bizden, eyvallah demeyle olmaz. Bir baskı olmalı mutlaka ilgililerin üstünde. abonesini kaybetme kaygısını her zaman hissetmeli, rekabet olmalı; maalesef ülkemizde iletisim hizmetlerini ttnetten farklı bir yerden almak imkansız. Bu yüzden yapılan adsl indiriminin su sekilde olduguna inanıyorum. Tüketicilerin istekleri sonucu devletin ttnete yaptıgı baskılar ve avrupadan hız konusunda çok geride kalmıs olmamız.
Birde dikkatimi çeken bir arkadasımızın sözü varki "bu ttnet 4 mb hızı destekeleyecek alt yapıya sahip mi?" gibilerinden söz etmis. Galiba artık her yerde bu soru sorulacak. bekleyip görecez. ben çok sıkıntı çekecegiz diye düsünüyorum ama neyse.

ve iste bir kullanıcı yorumu

sizce ne kadar dogru ben inanıyorum

son aldıgım bilgiye gore telekomda çalısan tekniker arkdastan orda konusulan soylenti bu basbakanın istegi emri üzerine olmus mayıs ayında bir an once tekloniji üreten internet kullanımı yuksek ülkeler arasına girmeliyiz emri verilmis telekoma yani biraz gazlaa olmuss duydugum bu arkdaslar yoksa telekomun kafasına tas düsse sınırsızları bu kadar indirmez..