2. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Gönderilme zamanı: 08 Eyl 2010, 15:03
gönderen uçs
Arkadaşlar emeğinize sağlık..IDM de ALT tuşunu işaretledim..Soprun düzeldi teşekkürler.. :)
Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Gönderilme zamanı: 08 Eyl 2010, 16:41
gönderen Mendenn
Bende bu Plug in ler kurulu:

Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Gönderilme zamanı: 10 Eyl 2010, 20:00
gönderen yesilaygunes
Mendenn sen şu mozillanın son sürümünü katılımsız yapıp şu kullandıgın tüm eklentileri ve mozillayı kullanışlı hale getiren eklentiler ve güzel temalarla donatsan sevaba girersin

Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Gönderilme zamanı: 10 Eyl 2010, 20:06
gönderen Mendenn
gereksiz bir çalışma olur. Çünkü her geçen gün güncellemesi çıkıyor. onun yerine ben sana hangi eklentileri kullanacağını söylerim... msn den, özel den, burdan... sen yeter ki mozilla kullan :idea: :))
Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Gönderilme zamanı: 10 Eyl 2010, 20:10
gönderen yesilaygunes