Kısayol simgesini nasıl kaldırabilirim ?
- scknylmz35
- Byte4

- Mesajlar: 169
- Kayıt: 03 Eyl 2006, 23:32
- İletişim:
Kısayol simgesini nasıl kaldırabilirim ?
Arkadaslar vista'da kısayol ekledim ama simgenin yarısını kısayol imgesi kaplıyo küçük okçuk var ya o. Bunu nasıl kaldırabilirim?
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek

