Kısayol simgesini nasıl kaldırabilirim ?

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
scknylmz35
Byte4
Byte4
Mesajlar: 169
Kayıt: 03 Eyl 2006, 23:32
İletişim:

Kısayol simgesini nasıl kaldırabilirim ?

Mesaj gönderen scknylmz35 »

Arkadaslar vista'da kısayol ekledim ama simgenin yarısını kısayol imgesi kaplıyo küçük okçuk var ya o. Bunu nasıl kaldırabilirim?
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

kayıt Defterini Çalıstırın.. (Baslat\Çalıstır\regedit).

Düzen bölümünden bul'a girin.IsShort veya IsShortcut olarak aratın ve bu kayıtları silin.

Bilgisayarınızı yeniden baslatın..

(NOT: Vistadaki farklımıdır bilmiyorum Bu Xp ama büyük ihtimalle ondada aynıdır)
Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen nuri baba »

evet vistada çalısıyor kısa yol oklarını kaldıdı sagol kardesim
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

önemli diil böylece vistada çalıstıgını ögrenmis oldum bende :D
Cevapla