4 gb ram için xpspeed ayarı...
-
givemeurlove
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 03 Kas 2007, 04:44
4 gb ram için xpspeed ayarı...
Baslıkta belirtmis oldugum gibi, 4 gb ram için xpseed ayarını nasıl yapmam gerekiyor?
- ultrailker
- Megabyte1

- Mesajlar: 986
- Kayıt: 25 May 2006, 19:46
- cinsiyet: Erkek
