dvd writer çalısmıyor !
-
cola
- Bit

- Mesajlar: 9
- Kayıt: 26 Ağu 2007, 02:17
dvd writer çalısmıyor !
lap top kullanıyorum Optiarc DVD RW AD-7530B dvd writer var cd ve dvdleri okuyor ama yazamıyor nero 6 kullanıyodum böyle oldu sonra silip bastan yükledim aynı sey tekrar etti ne yapmam lazım lütfen yardım edin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- ultrailker
- Megabyte1

- Mesajlar: 986
- Kayıt: 25 May 2006, 19:46
- cinsiyet: Erkek
firmware güncellestirmesini yaptınmı?
asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur
http://forum.rpc1.org/dl_all.php
asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur
http://forum.rpc1.org/dl_all.php
- bulentkoc1262
- Byte3

- Mesajlar: 140
- Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38
sevgili ilker bu site üyelik istiyor...ultrailker yazdı:firmware güncellestirmesini yaptınmı?
asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur
http://forum.rpc1.org/dl_all.php
- ultrailker
- Megabyte1

- Mesajlar: 986
- Kayıt: 25 May 2006, 19:46
- cinsiyet: Erkek


