dvd writer çalısmıyor !

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
cola
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 26 Ağu 2007, 02:17

dvd writer çalısmıyor !

Mesaj gönderen cola »

lap top kullanıyorum Optiarc DVD RW AD-7530B dvd writer var cd ve dvdleri okuyor ama yazamıyor nero 6 kullanıyodum böyle oldu sonra silip bastan yükledim aynı sey tekrar etti ne yapmam lazım lütfen yardım edin
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

sag tus özellikler de ayarlar böylemi ?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53895
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?p=63598#63598
üsteki basliktan 7.9.6.0 sürümünü bir deneyin
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

firmware güncellestirmesini yaptınmı?

asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur

http://forum.rpc1.org/dl_all.php
cola
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 26 Ağu 2007, 02:17

Mesaj gönderen cola »

saolun
Kullanıcı avatarı
bulentkoc1262
Byte3
Byte3
Mesajlar: 140
Kayıt: 06 Oca 2007, 22:38

Mesaj gönderen bulentkoc1262 »

ultrailker yazdı:firmware güncellestirmesini yaptınmı?

asagıdaki siteden cdrom un markasına göre indirip kur

http://forum.rpc1.org/dl_all.php
sevgili ilker bu site üyelik istiyor...
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

bende istemiyor üyelik arkadasım.
Cevapla