Beyler Mp3 Player Konusunda Fikir İstiyorum

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

bak o ensatech in verdigi crea fena degil.En basta OGG yi destekliyo.o güzel bisey + bunun yanında jpeg ve mp4 video yu da destekliyo.
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

fiyatıda gsell ama yaa
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

eee 10 kere müzik çalar almayacan ks.Bi kere almısken kalitelisini al da keyfine bak.Çünkü daha ucuzunu alırsın ama kalite ve özellk farklı olunca keyfide bi baska olur.
Cevapla