SQL Databesini entegre etmek

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
xeox34
Bit
Bit
Mesajlar: 29
Kayıt: 26 Mar 2007, 18:54
İletişim:

SQL Databesini entegre etmek

Mesaj gönderen xeox34 »

Arkadaslar günaydın, herkese iyi haftalar..

Yurt dısından gelen bir deneme programının sirket içinde incelemek maksatlı Server kuracagım. Adamlar SQL için Database dosyayıda göndermisler. DB uzantısı .bak seklinde. bizim serverde SQL200o var. ama adam 2005 ile açıklama göndermis. DB yi nasıl bizim SQL server içine tanıtırım. Tannıttıktan sonra gidip login hakları verecegim. sonrada programı kurup database baglayacagım...
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Mesaj gönderen loveme »

datalari nasil kurtarabilecegini biliyor musun?

Sql bilgin varsa özelde mesajlasalim??
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön