arkadaslar 128 kbps de live messenger çalısırmı acaba denedim sorun yapıyorda 7.5 de çalısmıyor ama windows messenger çalısıyor.
saygılarımla...
128 kbps de sorun
- ultrailker
- Megabyte1

- Mesajlar: 986
- Kayıt: 25 May 2006, 19:46
- cinsiyet: Erkek


