sordum.com a teşekkürler
-
momal
- Bit

- Mesajlar: 17
- Kayıt: 28 Tem 2006, 23:24
sordum.com a teşekkürler
bilgisayarıma ilk defa XPspeed i kurdum ve pc min bayag hızlandıgını farkettim.bu programı hazırlayanlara ve sordum.com ailesine çok tesekkürler. :!:
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
daha stabil ve sorunsuz Pc ler , özellikle her alanda Pc ile calisilan günümüz kosullarinda cok cok önemli , xpspeed ile amaclanan iste bu stabilite , hiz ve güvenlik.
1. Stabilite: en az 5 ciddi Xp hatasinin düzeltici registry kayitlarini icerir (ki bunu ilk defa acikliyorum) yani Xp nin baska bir yazilim yüklendiginde muhtemel error vermesine neden olabilecek ve Microsoft tarafindan cesitli makalelerle aciklanan ve hata olursa su kaydi uygulayin dedigi hatalar bunlar
2. Hiz : sadece menü macilislari degil , 3 downloadin ayni anda yapilma sinirlamasinin kaldirilmasindan tutun da , kapatilan bircok gereksiz servis, internet baglantisini hizlandirici registry kayitlari...
3. Güvenlik: tehlikeli portlarin kapatilmasindan tutunda ,network güvenligine kadar gerekli kayitlari icerir .
vaktin nakit oldugu günümüzde , xpspeed kullanan Pc lerde ilerde meydana gelebilecek sorunlar da xpspeed in aldigi otomatik yedek ile eski haline hemen getirilebilir , Tüm bunlar Türk Pc kullanicilarina daha az sorun, daha az cökme, daha cok güvenlik , ve zamandan tasarruf seklinde dönmektedir , söyle düsünelim en basitinden bastaki acilis cizgisi normalde 7-8 defa gecer , xpspeed ten sonra 3 defa da gecer yani : acilista bile kazanilan 4 sn ye türkiede milyonlarca Pc kullanicisi ile carpildiginda TÜRKIYE nin kazanci kac saat veya gündür varin siz hesaplayin .
Amac TÜRKIYE ye hizmet ise bu konuda biz sordum.com olarak xpspeed ile bir damla bile olsa katkimizin olduguna inaniyoruz , bu katkilarimiz vista speed ile devam edecektir.
velociraptor
1. Stabilite: en az 5 ciddi Xp hatasinin düzeltici registry kayitlarini icerir (ki bunu ilk defa acikliyorum) yani Xp nin baska bir yazilim yüklendiginde muhtemel error vermesine neden olabilecek ve Microsoft tarafindan cesitli makalelerle aciklanan ve hata olursa su kaydi uygulayin dedigi hatalar bunlar
2. Hiz : sadece menü macilislari degil , 3 downloadin ayni anda yapilma sinirlamasinin kaldirilmasindan tutun da , kapatilan bircok gereksiz servis, internet baglantisini hizlandirici registry kayitlari...
3. Güvenlik: tehlikeli portlarin kapatilmasindan tutunda ,network güvenligine kadar gerekli kayitlari icerir .
vaktin nakit oldugu günümüzde , xpspeed kullanan Pc lerde ilerde meydana gelebilecek sorunlar da xpspeed in aldigi otomatik yedek ile eski haline hemen getirilebilir , Tüm bunlar Türk Pc kullanicilarina daha az sorun, daha az cökme, daha cok güvenlik , ve zamandan tasarruf seklinde dönmektedir , söyle düsünelim en basitinden bastaki acilis cizgisi normalde 7-8 defa gecer , xpspeed ten sonra 3 defa da gecer yani : acilista bile kazanilan 4 sn ye türkiede milyonlarca Pc kullanicisi ile carpildiginda TÜRKIYE nin kazanci kac saat veya gündür varin siz hesaplayin .
Amac TÜRKIYE ye hizmet ise bu konuda biz sordum.com olarak xpspeed ile bir damla bile olsa katkimizin olduguna inaniyoruz , bu katkilarimiz vista speed ile devam edecektir.
velociraptor
- Sawyer
- Kilobyte2

- Mesajlar: 309
- Kayıt: 21 Nis 2006, 15:46




