Dışardan birşey yenmez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53941
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11983 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9488
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7026 kez
Re: Dışardan birşey yenmez
Ben dışarıdan mümin oldukça yemiyorum ara sıra arkadaşlar davet ederse bir iki tane alıyorum onun dışında genelde uzak durmaya çalışıyorum. Çok susuz yağ teneke hurdası sattım, maddelerin içini okuduğum için masum olmadığını öğrenmiştim.
- yusufdj
- Byte2

- Mesajlar: 63
- Kayıt: 20 Oca 2026, 23:04
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 86 kez
- Teşekkür edildi: 74 kez
Re: Dışardan birşey yenmez
Bende öyleyim çok mecbur kalmadığım sürece dışarıda yemek yemiyorum. Evde iki tane yumurta kırıp yesem hepsinden iyi olacağı kesindir.
