Bangladeşte Otobüs molası
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9480
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7020 kez
Re: Bangladeşte Otobüs molası
Mübarek idrarın üstüne idrar yapıyorlar hani orada bir ağa yolculuk yapsa idrarını yapsa orada ağanın idrarının üstüne idrar yapacaklar demek ki yani aklıma bu şekildeki kibar feyzo sahnesi geldi ne desem bilemedim 
