Aynı ben...Kayserilifatih yazdı: 01 Oca 2026, 21:49 İlginç şeyler oluyor bende de oyuncunun kendi kalesini şaşırıp geriye topu uzun at dediğimde kendi kalesine gol atmışlığı çoktur![]()
Fifa 2007
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15179
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: Fifa 2007
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
Zayıf güçsüz takımları şampiyon yapmak biraz zor oluyor. Ama yinede eğlenceli. Watford norwich falan. :)
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Fifa 2007
Ben zayıf takımlarla oynarken sanki çalışmayan arabayı zorla itiyormuşum gibi hissediyorum 
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
2 yıldızlı 2 buçuk yıldızlı takımlarla barca real bayern yenmişliğim var. Yeterki bitane frikikçim olsun :)
Penaltıdan daha iyi frikik kullanıyorum :)
Penaltıdan daha iyi frikik kullanıyorum :)
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
Çok güzel bir oyun. Ama malesef bug dolu oyun.
Bir süredir farkettiğim birşey var. O da oyundaki bazı oyuncularla ilgili.
Mesela bazı oyuncuların ayaklarını bile ters yapmışlar.
Mesela theo walcott, ashley young, wesley sneijder gibi.
Normalde bu oyuncular sağ ayaklıdır. Ama oyunda sol ayaklı yapmışlar. Enteresan.
Bir süredir farkettiğim birşey var. O da oyundaki bazı oyuncularla ilgili.
Mesela bazı oyuncuların ayaklarını bile ters yapmışlar.
Mesela theo walcott, ashley young, wesley sneijder gibi.
Normalde bu oyuncular sağ ayaklıdır. Ama oyunda sol ayaklı yapmışlar. Enteresan.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
Herkese merhaba. Archive org ta dolaşırken tesadüfen fifa 2007 nin portable versiyonunu buldum.
Bir kullanıcı rarlayıp paylaşmış. Merak edip indirip açtım. Oyun sorunsuz çalışıyor.
Dana önceden kurulumlu fifa 2007 niz varsa, ve eğer onda kariyer açtıysanız o kariyeride sorunsuz görüp çalıştırıyor.
İndirip oynamak ve yedeklemek isteyenler varsa aşağıdaki linkten indirsin. Dosya boyutu sadece 737 mb.
Rarı ayıklayınca klasör boyutu 2.48 gb oluyor. Hem çok az yer kaplıyor. Hemde sorunsuz çalışıyor.
https://archive.org/details/fifa-07-portable
Bir kullanıcı rarlayıp paylaşmış. Merak edip indirip açtım. Oyun sorunsuz çalışıyor.
Dana önceden kurulumlu fifa 2007 niz varsa, ve eğer onda kariyer açtıysanız o kariyeride sorunsuz görüp çalıştırıyor.
İndirip oynamak ve yedeklemek isteyenler varsa aşağıdaki linkten indirsin. Dosya boyutu sadece 737 mb.
Rarı ayıklayınca klasör boyutu 2.48 gb oluyor. Hem çok az yer kaplıyor. Hemde sorunsuz çalışıyor.
https://archive.org/details/fifa-07-portable
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
Herkese merhaba. Fifa 2007 için şöyle alternatif bir link buldum.
https://www.myabandonware.com/game/fifa-soccer-07-n5g
Yukardaki linkler geçersiz olursa bu son eklediğim linkide kullanabilirsiniz.
Hem dosya boyutu biraz daha düşük. 2 Gb.
https://www.myabandonware.com/game/fifa-soccer-07-n5g
Yukardaki linkler geçersiz olursa bu son eklediğim linkide kullanabilirsiniz.
Hem dosya boyutu biraz daha düşük. 2 Gb.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
Evet bikaçtane benim oynamadığım eski sürüm var. Onlarıda indirip deneyeceğim. Mesela fifa 2006 world cup ı merak ediyorum.
Güzele benziyor. En yakın zamanda deneyeceğim.
Güzele benziyor. En yakın zamanda deneyeceğim.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Fifa 2007
Konu başına alternatif ikinci bir link daha eklendi.
Yeni eklenen Bu linkte repacktir. ve yine dosya boyutu rarlı olarak 2 gb tır.
Silinmeden arşive atın.
Yeni eklenen Bu linkte repacktir. ve yine dosya boyutu rarlı olarak 2 gb tır.
Silinmeden arşive atın.
