Bir insanın 15 - 20 - 50 Dairesi varsa Kul hakkına girer
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15151
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Bir insanın 15 - 20 - 50 Dairesi varsa Kul hakkına girer
15,20 yada 100 daire = Haram para ile edinilmiştir
1,2, hadi ençok 5 olsun = Helal para ile edinilmiştir.
1,2, hadi ençok 5 olsun = Helal para ile edinilmiştir.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9455
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 6998 kez
Re: Bir insanın 15 - 20 - 50 Dairesi varsa Kul hakkına girer
Ne demişler " çok laf yalansız çok para haramsız olmaz" bu da o hesap işte
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2918
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3920 kez
- Teşekkür edildi: 3195 kez
Re: Bir insanın 15 - 20 - 50 Dairesi varsa Kul hakkına girer
Şu devirde 1 ev 1 araba öpte başına koy. 2 cocuk. Büyüt . Okut. Yetiştir. Her şey para. Halime yine şükür. Borcum olsa da 1 evim 1 arabam var.
Canım ciğerim söküldü 10 senedir.
Canım ciğerim söküldü 10 senedir.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9455
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 6998 kez
Re: Bir insanın 15 - 20 - 50 Dairesi varsa Kul hakkına girer
Allah kolaylık versin bu devirde her şey para olmuş. Artık insanlık yaptığımız kadar değil paralı olduğumuz kadar değer görüyoruz. Paran yoksa özel hastaneye bile gidemezsin 6 ay röntgen çektirmek için sıra beklersin. Kanser ilacı bile para yani paran yoksa onu bile alamazsın. Ne zaman bu hale geldik de insanlık öldürüldü ona şaşıyorum
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Bir insanın 15 - 20 - 50 Dairesi varsa Kul hakkına girer
Evet doğru. Barınma sonuçta en temel haktır. Sen birden fazla ev sahibiysen o zaman art niyetlisindir. Buda kul hakkına girer.
Belki o evi başkaları kredi çekip alacak ? belki başkaları evi köyü tarlayı bahçeyi satıp o evi alacak ? bilemezsin ki ?
Daha çok şey söylenirde neyse.
Belki o evi başkaları kredi çekip alacak ? belki başkaları evi köyü tarlayı bahçeyi satıp o evi alacak ? bilemezsin ki ?
Daha çok şey söylenirde neyse.
