Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Linux ve Unix tabanli isletim sistemlerini hep beraber tanıyıp öğreneceğiz.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Deve'ye sormuşlar kardeş, senin boynun neden eğri? O da cevap vermiş, nerem doğru ki demiş....!!! Microsoft'un durumu bu...
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

burak35 yazdı: 17 Oca 2026, 18:07 Birçok yerden kısıtlama yapıyorlar. Halbuki kısıtlama olmamalı. Bırak isteyen istediğini kursun. NE diye uğraşırsın ki kullanıcılarla ?
İşte kar hırsı başka bir şey değil
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen burak35 »

Kar hırsından ziyade hesap soran yok, tepelerine binen yok. Siz ne yapıyorsunuz diyen zaten yok.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Kim hesap soracak ki sonuçta hakim olan Microsoft yani istese Microsoft daha kötüsünü de sunar kim ne derse aldırmazsa kimse de bir şeyi gördüğüm kadarıyla Microsoft'a zorla yaptıramaz
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen burak35 »

Avrupa insan hakları mahkemesine bi şikayete bakar. Kişisel veri güvenliğinin ihlali mesela.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

burak35 yazdı: 17 Oca 2026, 18:38 Avrupa insan hakları mahkemesine bi şikayete bakar. Kişisel veri güvenliğinin ihlali mesela.
Adamın (şirketin) arkasında ABD Hükümeti var.Kardeş kimi kime şikayet ediyorsun.... :-D
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Aynen katılıyorum sen kimi kime şikayet ediyorsun etsen de fayda etmez :-D
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen loveme »

linux hiç kullanmadım.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

loveme yazdı: 17 Oca 2026, 20:35 linux hiç kullanmadım.
Hiç kullanamamış olabilirsin ama kullanmaya başlarsan aynı zaman kullanmak=öğrenmek demektir, MS-Windows'u aramayabilirsin.(tabii sık kullandığın Windows uygulama ve oyunların yoksa)

GNU/Linux Mint Dağıtımının MATE Masaüstü Ortamını dene.. Kurulumun nasıl yapıldığını Youtube videolarından bakabilirsin.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen burak35 »

TRWE_2012 yazdı: 17 Oca 2026, 22:33
loveme yazdı: 17 Oca 2026, 20:35 linux hiç kullanmadım.
Hiç kullanamamış olabilirsin ama kullanmaya başlarsan aynı zaman kullanmak=öğrenmek demektir, MS-Windows'u aramayabilirsin.(tabii sık kullandığın Windows uygulama ve oyunların yoksa)

GNU/Linux Mint Dağıtımının MATE Masaüstü Ortamını dene.. Kurulumun nasıl yapıldığını Youtube videolarından bakabilirsin.
Boşuna uğraşıyorsun murat. yazdığın öneriyi okumamıştır bile.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Yukarıdaki yoruma aynen katılıyorum. Acaba fazla zorlamasan mı diyorum zaten kullanacak olan insan kendisi kullanır birinin önerisine ihtiyacı olmaz :-D
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15152
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2507 kez
Teşekkür edildi: 5303 kez

Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Kayserilifatih yazdı: 18 Oca 2026, 14:44 Yukarıdaki yoruma aynen katılıyorum. Acaba fazla zorlamasan mı diyorum zaten kullanacak olan insan kendisi kullanır birinin önerisine ihtiyacı olmaz :-D
burak35 yazdı: 18 Oca 2026, 13:48
TRWE_2012 yazdı: 17 Oca 2026, 22:33
loveme yazdı: 17 Oca 2026, 20:35 linux hiç kullanmadım.
Hiç kullanamamış olabilirsin ama kullanmaya başlarsan aynı zaman kullanmak=öğrenmek demektir, MS-Windows'u aramayabilirsin.(tabii sık kullandığın Windows uygulama ve oyunların yoksa)

GNU/Linux Mint Dağıtımının MATE Masaüstü Ortamını dene.. Kurulumun nasıl yapıldığını Youtube videolarından bakabilirsin.
Boşuna uğraşıyorsun murat. yazdığın öneriyi okumamıştır bile.
Benim kisi nezaketen tavsiye forum mesajıdır.(Yılların forumcu kullanıcısıyız, böyle forum üyeleri çok gördük, çok muhatap olduk.) Böyle yazmak/söylemek icap eder.Gerisi onun paşa gönlüne kalmıştır.Vesselam...!!
Cevapla

“Linux ve Unix tabanli isletim sistemleri” sayfasına dön