Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Deve'ye sormuşlar kardeş, senin boynun neden eğri? O da cevap vermiş, nerem doğru ki demiş....!!! Microsoft'un durumu bu...
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
İşte kar hırsı başka bir şey değilburak35 yazdı: 17 Oca 2026, 18:07 Birçok yerden kısıtlama yapıyorlar. Halbuki kısıtlama olmamalı. Bırak isteyen istediğini kursun. NE diye uğraşırsın ki kullanıcılarla ?
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Kar hırsından ziyade hesap soran yok, tepelerine binen yok. Siz ne yapıyorsunuz diyen zaten yok.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Kim hesap soracak ki sonuçta hakim olan Microsoft yani istese Microsoft daha kötüsünü de sunar kim ne derse aldırmazsa kimse de bir şeyi gördüğüm kadarıyla Microsoft'a zorla yaptıramaz
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Avrupa insan hakları mahkemesine bi şikayete bakar. Kişisel veri güvenliğinin ihlali mesela.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Adamın (şirketin) arkasında ABD Hükümeti var.Kardeş kimi kime şikayet ediyorsun....burak35 yazdı: 17 Oca 2026, 18:38 Avrupa insan hakları mahkemesine bi şikayete bakar. Kişisel veri güvenliğinin ihlali mesela.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Aynen katılıyorum sen kimi kime şikayet ediyorsun etsen de fayda etmez 
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Hiç kullanamamış olabilirsin ama kullanmaya başlarsan aynı zaman kullanmak=öğrenmek demektir, MS-Windows'u aramayabilirsin.(tabii sık kullandığın Windows uygulama ve oyunların yoksa)
GNU/Linux Mint Dağıtımının MATE Masaüstü Ortamını dene.. Kurulumun nasıl yapıldığını Youtube videolarından bakabilirsin.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Boşuna uğraşıyorsun murat. yazdığın öneriyi okumamıştır bile.TRWE_2012 yazdı: 17 Oca 2026, 22:33Hiç kullanamamış olabilirsin ama kullanmaya başlarsan aynı zaman kullanmak=öğrenmek demektir, MS-Windows'u aramayabilirsin.(tabii sık kullandığın Windows uygulama ve oyunların yoksa)
GNU/Linux Mint Dağıtımının MATE Masaüstü Ortamını dene.. Kurulumun nasıl yapıldığını Youtube videolarından bakabilirsin.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9460
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7004 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Yukarıdaki yoruma aynen katılıyorum. Acaba fazla zorlamasan mı diyorum zaten kullanacak olan insan kendisi kullanır birinin önerisine ihtiyacı olmaz 
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15152
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2507 kez
- Teşekkür edildi: 5303 kez
Re: Dünya GNU/Linux Kullanım Oranları
Kayserilifatih yazdı: 18 Oca 2026, 14:44 Yukarıdaki yoruma aynen katılıyorum. Acaba fazla zorlamasan mı diyorum zaten kullanacak olan insan kendisi kullanır birinin önerisine ihtiyacı olmaz![]()
Benim kisi nezaketen tavsiye forum mesajıdır.(Yılların forumcu kullanıcısıyız, böyle forum üyeleri çok gördük, çok muhatap olduk.) Böyle yazmak/söylemek icap eder.Gerisi onun paşa gönlüne kalmıştır.Vesselam...!!burak35 yazdı: 18 Oca 2026, 13:48Boşuna uğraşıyorsun murat. yazdığın öneriyi okumamıştır bile.TRWE_2012 yazdı: 17 Oca 2026, 22:33Hiç kullanamamış olabilirsin ama kullanmaya başlarsan aynı zaman kullanmak=öğrenmek demektir, MS-Windows'u aramayabilirsin.(tabii sık kullandığın Windows uygulama ve oyunların yoksa)
GNU/Linux Mint Dağıtımının MATE Masaüstü Ortamını dene.. Kurulumun nasıl yapıldığını Youtube videolarından bakabilirsin.

