Grip aşısının hiçbir faydası yok - Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19721 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9463
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7005 kez
Re: Grip aşısının hiçbir faydası yok - Prof: Dr. Ahmet Rasim Küçükusta
Grip aşısı faydalı mı değil mi orası tartışılır ama kimi görsem grip olan arkadaşlarımın bazıları yana yakıla grip aşısı arıyor
